خانه / شهدای مسجد / 17-شهيد محسن خلف پور / زندگینامه شهید محسن خلف پور

زندگینامه شهید محسن خلف پور

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

                                                         

شهید محسن خلف پور در سال ۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی بدنیا آمد و دوران تحصیلات ابتدائی را در مدرسه ظهیر سابق سپری نمود. از برکات قدوم مبارک این مولود کوچک این بود که تا قبل از متولد شدن ایشان از نعمت آب لوله کشی محروم بودیم در همان روزی که ایشان پا به عرصه وجود گذاشت عصر همان روز جریان آب به اهل محل داده شد و همه این نعمت الهی را از قدوم مبارک ایشان تلقی نمودند.

شهید علاقه زیادی به نماز و روزه داشت در دوران انقلاب همراه با برادران بزرگتر خود به راهپیمائی می رفت و شعار علیه دستگاه ستمشاهی می داد و در شبهای انقلاب همراه بزرگترها به نگهبانی از محله خود یعنی خیابان شهید محمدعلی مؤمن می پرداخت و خود را پا به پای بزرگترها می دانست و دوران تحصیل خود را در دبیرستان سعید نفیسی سپری نمود و از شاگردان نمونه از نظر اخلاقی و درسی بود. برای رفتن به جبهه حق علیه باطل شتافت و در تاریخ ۱۵/۱۱/۱۳۶۳ اعزام به جبهه جنگ شد و در تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون به دست بعثیان از خدا بیخبر شهید و بدن مبارکش بعد از ده سال درست در همان تاریخ که مفقود شده بود یعنی در تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۷۳ در بهشت علی در جوار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد. خداوند روح ایشان را با آقا امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف محشور گرداند.

در وصیتنامه ایشان آمده است:تا پرچم لااله الا اللّه و محمد رسول اللّه در سراسر گیتی به احتزاز در نیاید دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

ما هم امیدواریم که بتوانیم راه ایشان را ادامه داده تا این انقلاب را به دست واقعی صاحبش یعنی امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف تحویل دهیم و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت آقا امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه پیروی می کنیم و همیشه ره رو راه شهیدانمان باشیم و نگذاریم خونشان جانشان و پرچم اسلام به دست بیگانگان بیفتد.

          انشاءاللّه

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *