خانه / اخبار / اخبار مسجد / برگزیده شدن شاعر مسجد

برگزیده شدن شاعر مسجد

دومین همایش استانی شعر عاشورایی خاک و خورشید به همت مرکز آفرینشهای هنری شهرستان دزفول وابستهalt به حوزه هنری خوزستان برگزار شد. در بخش کلاسیک نفر اول حسین سنگری از دزفول انتخاب شد، مقام دوم به زهرا شعبانیان از هندیجان رسید و زهره شعبانیان از هندیجان رده سوم را تصاحب کرد. همچنین ابوذر پاکردان از اندیشمک در این بخش مورد تقدیر قرار گرفت.
این همایش صبح روز یکشنبه با حضور صادق عوض زاده ریاست حوزه هنری خوزستان، عبدالرضا احسانی نیا فرماندار ویژه شهرستان دزفول، سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، هنرمندان و شاعران خوزستانی در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، هنری دفاع مقدس دزفول  برگزار شد.
در ابتدای این مراسم صادق عوض زاده رئیس حوزه هنری خوزستان در سخنانی از شاعرانی که در مدح و ثنای اهل البیت(ع) قلم می زنند سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: مسئولان امر بیش از پیش به مطالبات و نیازهای هنرمندان توجه داشته باشند.

در ادامه این مراسم هئیت داوران متشکل از عباس عبادی، سیدحبیب حبیب پور و بهمن ساکی اسامی برگزیدگان دومین همایش شعر عاشورایی خاک و خورشید در دو بخش کلاسیک و آزاد را اعلام کردند.

در برگزیدگان بخش  آزاد خانم افسانه سلطانی از آبادان اول شد. مقام دوم به خانم نیلوفر شاطری از شوشتر رسید و داود مالکی از شوشتر جایگاه سوم را کسب کرد. همچنین رتبه تقدیری را اکبر آزاد پور از اندیمشک کسب کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

 

همچنین ببینید

آئین رونمایی از نرم افزار حسینی فدای حسین

آیین‌ رونمایی از نرم‌ افزار حسینی فدای حسین سومین پیر غلام اهل بیت کشوری و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *