خانه / اخبار / اخبار دزفول / چکیده آخرین خطبه نماز جمعه دزفول

چکیده آخرین خطبه نماز جمعه دزفول

حجت الاسلام ‘ سید محمدعلی قاضی دزفولی ‘ در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای امام علی (ع) افزود: ملت ایران در ۱۲ اسفندماه با حضور خود پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد و استکبار جهانی را مایوس خواهند کرد.
وی گفت: ملت بزرگ و شریف و انقلابی ایران اسلامی همواره با ایستادگی خود, دشمن را به خشم آورده اند و هیچگاه در برابر فشارها و توطئه های دشمن کوتاه نیامدند و با آن مقابله کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تجلیل ازحضور گسترده ی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم به رغم همه ی مشکلات, فشارها و تحریم های دشمنان، هوشمندانه در صحنه حضور دارند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن این مهم را به اثبات رساندند و نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشند.
وی افزود: هیچ مانعی نمی تواند مردم را از حفاظت از انقلاب که با خون شهیدان بدست آمده به عقب براند و حضور حماسی ۲۲ بهمن نمونه ای از درک عمیق مردم در این خصوص بود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی از ۲۲ بهمن به عنوان روز حماسه و شکوه ملت یاد کرد و گفت رمز شکست ناپذیری ملت ایران بصیرت و موقعیت شناسی آن ها است.
امام جمعه دزفول افزود: حضور یکپارچه ی مردم در صحنه دشمن را زمین گیر کرده است.
وی با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در آستانه انتخابات افزود: مسوولین هوشیار باشند و مراقب فتنه های دشمنان باشند زیرا استکبار جهانی بیکار ننشسته و تلاش می کند تا از طریق برخی عوامل خود فروخته موجبات دلسردی مردم برای حضور در انتخابات را فراهم کند.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها به رونمایی تازه از دستاورد های هسته ای اشاره کرد و گفت: ایران در ساخت انواع سوخت هسته ای توانمند شده و این کار بزرگ به دست دانشمندان جوان ایرانی صورت گرفته که ستودنی است.
به نقل از مجد دز

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *