خانه / نشریه / معارف اسلامی / «شان استون» مسلمان شد

«شان استون» مسلمان شد

«شان استون» پسر فیلمساز معروف آمریکایی «الیور استون» با حضور در ایران به دین اسلام روی آورد. به گزارش فارس، «شان استون» پسر الیور استون فیلمساز بزرگ آمریکایی ظهر امروز -۲۵ بهمن ماه- با حضور در دفتر آیت الله ناصری واقع در اصفهان به دین اسلام تشرف آورد.
 

 

بنا بر این گزارش، شان استون که خود نیز در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند، مدتی پیش برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی به ایران آمد و طی حضورش در ایران با فرج الله سلحشور نیز دیدار کرد.

استون به منظور تشرف به دین اسلام چند روزی است که در اصفهان به سر می‌برد. او لحظاتی پیش با قرائت شهادتین به دین اسلام و مذهب شیعه روی آورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اسلام آوردن علی شان استون گفت: امیدوارم او در راهی که انتخاب کرده استقامت داشته و در برابر هجمه احتمالی رسانه های غربی و گروه های مخالف، این صبر استمرار داشته باشد.

سیدمحمد حسینی در مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی سی امین جشنواره فیلم فجر با اشاره به مسلمان شدن «شان استون» گفت: گرایش این فیلمساز و بازیگر به دین اسلام نشان داد چنانچه این دین مبین که مظهر زیبایی است به درستی به مردم دنیا معرفی شود بدون شک همه جذب آن خواهند شد.

به گزارش مهر، وی یادآور شد: امروز فیلم های بسیاری علیه اسلام و مسلمانان در هالیوود ساخته می شود و امیدوارم سینماگران ما با تولید فیلم های سینمایی، تعریف صحیحی از دین مبین اسلام به جهانیان ارائه داده و پاسخ فیلم های ضداسلامی را اینگونه بدهند.

در این مراسم علی استون نیز حضور داشت که پس از دریافت جایزه ای از وزیر ارشاد گفت: من در دانشگاه پرینستون تاریخ خواندم و در مورد مسیحیت و اسلام مطالعه زیادی کردم و به انتخاب شخصی خودم به دین اسلام روی آوردم که یک دین بسیار خوب و فوق العاده است.

همچنین ببینید

چرا به امام عصر(عج) ربیع الانام می گویند؟

یاصاحب الزمان(عج)! باز بهار رسید و «تو» بهار انسانها نیآمدی. فصل نو شد و باز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *