خانه / اخبار / اخبار دزفول / دزفول آماده پذیرایی ازمیهمانان نوروزی است

دزفول آماده پذیرایی ازمیهمانان نوروزی است

شهردار دزفول از آمادگی دزفول برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت تمهیدات ویژه ای برای استقبال از میهمانانی که به این شهرستان سفر می کنند ، تدارک دیده شده است.

‘محمد علی دوایی فر’ افزود: با توجه به اینکه بهترین زمان برای مسافرت به شهرهای استان خوزستان به ویژه شهرستان دزفول به عنوان سبزترین شهر استان ایام نوروز است و به لحاظ استقبال زیاد میهمانان نوروزی در سفر به این شهرستان کمپ نوروزی برای اقامت و رفاه آنان دایر شده است.

وی گفت: در این کمپ که روبروی پارک بعثت قرار دارد ۳۰۰ کانکس اقامتی پیش بینی شده تا مسافران نوروزی در فضایی امن و راحت از سفر خود لذت ببرند.

شهردار دزفول گفت که در کمپ ویژه مسافران نوروزی دزفول امکاناتی از قبیل غذاخوری،نانوایی ،سرویس بهداشتی و حمام در نظر گرفته شده و تور دزفول گردی نیز با هماهنگی میراث فرهنگی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

دوایی فر تصریح کرد: علاوه بر کمپ نوروزی سه پارک ورودی شهر دزفول نیز آماده پذیرایی و استقرار چادر های مسافرتی هستند و در ورودی های شهر بروشوری از اماکن دیدنی و تفریحی شهر به مسافران ارائه داده خواهد شد.

شهردار دزفول گفت: با توجه به اینکه ساحل رودخانه دز یکی از زیباترین منظرهای شهرستان دزفول است و با استقبال زیاد مسافران روبرو خواهد شد اکیپ های غریق نجات و کشیک های ایام نوروزی برای فراهم کردن آسایش و امنیت مسافران در نظر گرفته شده اند.

وی گفت که مراکز دیدنی ، گردشگری و تاریخی دزفول نیز پاکسازی عمومی شده اند و در سطح خیابان ها وفضای سبز شهرستان دزفول گل کاری، چمن زنی صورت گرفته و کار زیباسازی و پاکسازی بلوارها , میادین و خیابانهای شهر نیز در حال انجام است.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *