خانه / اخبار / اخبار دزفول / ورودی‌های دزفول به تصاویر شهدا مزین می شود

ورودی‌های دزفول به تصاویر شهدا مزین می شود

نایب رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز، تصاویر شهدای انقلاب اسلامی در ورودی‌های شهر در آینده نزدیک نصب خواهند شد.

به گزارش دزفول تایمز”حسین گلستانباغ” در گفت‌ و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از افتخارات مسئولان در کشور خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان تمثال شهدا سرداران را در بلوارها و معابر اصلی شهر مزین خواهند شد و چهره ورودی شهر دلنشین و جذاب می شود.

وی ادامه داد: امروز خانواده‌های معظم شاهد چشم و چراغ ملت هستند و شهیدان با نثار خون خود دشمنان را در مقابل ایران اسلامی به زانو در آوردند.

گلستانباغ افزود: همان‌ طور که امام راحل پیش‌ بینی کردند به فضل الهی ایران اسلامی تمامی سنگرهای کلیدی دنیا را به اذن خدا فتح خواهد کرد و امروز به برکت خون شهدا این موضوع نمایان شده است و شاهد سرنگونی سردمداران کفر هستیم.

وی اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهید و شهادت در این شهر اجرا شده که نصب تمثال شهدا از جمله این اقدامات است.

نایب رئیس شورای اسلامی دزفول، نصب تمثال شهدا را تضمین کننده سلامت اخلاقی جامعه دانست و یادآور شد: توجه به اهمیت حضور شهدا در قالب تصاویر و تمثالهایی این چنینی در سطح معابر و میادین شهری امکان بروز معضلات اجتماعی را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و شهررا بیمه می کند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *