خانه / اخبار / اخبار دزفول / حوادث مکرر،جاده دزفول شوش یا جاده مرگ!

حوادث مکرر،جاده دزفول شوش یا جاده مرگ!

حوالی ظهر امروز یک دستگاه خودرو از گوشه پل حمید آباد به پائین سقوط کرده که تمام سرنشینان آن به شدت زخمی شده اند و حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.با اعلام خبر این حادثه سه اکیب فوریتهای پزشکی ۱۱۵ دزفول  به سرعت در محل حادثه حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل نمودند.
این حادثه چندمین مورد از سریال حوادث اینچنینی در جاده دزفول به شوش دانیال است؟ خدا می داند، ولی مسئولان امر هنوز هیچ عکس العمل و یا برنامه ای برای امنیت این قسمت از جاده ارتباطی شمال استان ارائه ننموده اند.
مشخص نیست سقف مرگ و میر و حوادث از این دست در این جاده به چه میزان باید باشد تا دل  آن مسئولان خدمتگذار به ملک الموت رحم آمده و اقدام عاجلی برای آن انجام دهند.
البته مثل اینکه مشکل مردم است که از این جاده عبور می کنند!
دولت خدمتگذاری که برنامه دارد تا دور دست ترین جاده هایی که روزانه ۱۰ نفر از آنجا عبور نمی کند را تعریض و آسفال نماید، چرا این جاده پر رفت و آمد و پر خطر را اصلاح و تجهیز نمی کند؟
گمان می رود از وقتی که مدیر جدید راه و ترابری دزفول معارفه شده قرار دادی نیز با حوادث جاده نیمه تمام و پر خطر دزفول و شوش بسته اند، البته باید از ۱۱۵ تشکر نمود که طرفین پل آماده هر گونه کمک رسانی به مصدومان حوادث این نقطه از جاده دزفول به شوش هستند!
مشخص نیست چرا دایه های مهربانتر از مادر، این حوادث را نادیده می گیرند و در پی چاره جویی بر نمی آیند.
امیدواریم که این موضوع تا انتخابات بعدی معطل نماند و دیگر شاهد تلف شدن مسافرین بیشتری در این مسیر نباشیم.

منبع:دز ان ان

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *