خانه / اخبار / اخبار دزفول / جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان دزفول با شورا شهر

جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان دزفول با شورا شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه  اطلاع رسانی مجددز صبح امروز گردهمایی ماهانه  مسئولین  روابط عمومی ادارات  شهرستان دزفول  به میزبانی دانشکده علوم پزشکی در مرکز بهداشت یازهرای دزفول برگزار گردید.
این جلسه با موضوع برنامه ریزی  جهت برگزاری ۲۲ اردیبهشت  روز بزرگداشت شیخ انصاری  و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری – روز دزفول تشکیل شد.
زمانی راد  رئیس  شورای اسلامی شهرستان دزفول درباره ی  سالروز ۴ خرداد گفت: کار بزرگی صورت گرفته  و این اتحاد و همدلی بین مسئولین باعث شده  که نام دزفول در تقویم  جمهوری اسلامی  ثبت  و  و زمینه ای برای توسعه ی شهرمان فراهم شود .
وی افزود : در اولین سالگرد  چهارم خرداد که به نام دزفول ثبت شده  اولین همایش ملی  شهدای  موشکی و بمباران  های کشور را  روز ۴ خرداد با حضور رئیس جمهور  و معاونین  ایشان  در دزفول خواهیم داشت.
رئیس شورای اسلامی شهرستان  دزفول از همه ی کسانی که می توانند در این مراسم کاری انجام دهند تقاضا نمود : هر کس در حوزه ی فعالیت خود هرکاری  که می تواند برای باشکوه برگزار شدن این روز بزرگ  ملی  انجام دهد .
زمانی راد، ۲۲ اردیبهشت ماه  سالروز تولد شیخ اعظم انصاری  را یادآور شد وگفت : شیخ اعظم چهره ای شناخته شده  در میان علما و بزرگان  بوده که باعث ایجاد تحول و انقلابی بزرگ در فقه و اصول شد  .
ایشان از مسئولین روابط عمومی ها خواست که با تلاش بیشتر در شناخت شیخ انصاری  کوشش کنند وی خاطرنشان کرد : ما در بعد فرهنگی شهرمان  به شیخ انصاری   نیاز داریم زیرا ایشان اسوه ی قناعت ، عرفان ،سیاست و خودسازی می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول فعالیت های انجام گرفته  جهت شناساندن علما در شهر شوشتر را یاد آور شد و گفت: همانگونه که در شوشتر،با فعالیت های فرهنگی انجام شده  ،این شهر با نام شیخ جعفرشوشتری شناخته می شود دزفول نیز باید با شیخ اعظم انصاری دزفولی شناخته گردد.
در این جلسه آقای  مهندس استوان  به عنوان  مسئول دبیرخانه  هماهنگی  روابط عمومی  های ادارات شهرستان دزفول با رای حاضرین انتخاب گردید.

alt

alt

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *