خانه / اخبار / اخبار دزفول / کاروان نمادین ورود امام رضا به دزفول

کاروان نمادین ورود امام رضا به دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، غلامعلی تاج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:بمناسبت دهه ی کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه مصادف با هفتم دهه ی کرامت، کاروان نمادین ورود پر برکت امام رضا(ع) به دزفول راس ساعت ۹:۳۰ با حضور مردم متدین و عشاق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از بقعه مقام علی(جنب مصلی) به سمت آستانه متبرکه حضرت سبزقبا(ع) به حرکت در می آید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: بمناسبت میلاد امام رضا (ع) و همچنین نکوداشت برادر بزرگوار و تنی ایشان، حضرت محمد بن موسی الکاظم”سبزقبا”(ع) در دهه ی کرامت،کاروان نمادین حضور امام رضا(ع) در دزفول و دیدار ایشان با حضرت سبزقبا به این نحو برگزار خواهد شد.
وی افزود: این کاروان در مسیر خود با مدیحه سرایی و سرود خوانی حرکت نموده و مورد استقبال و پذیرایی از سوی ادارات، مدارس و مردم قرار خواهد گرفت.
تاج از کلیه مردم متدین و محبان اهل بیت خواست تا این کاروان را که با پرچم سبز گنبد زرین حرم رضوی و همچنین تعدادی از خدام حرم امام رضا(ع) مزین است همراهی نمایند.
وی خاطر نشان کرد در پایان مراسم و در آستانه متبرکه حضرت سبز قبا (ع) محقق عاشورایی دکتر محمد رضا سنگری در خصوص حضرت سبزقبا (ع) و مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا طوس به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *