خانه / اخبار / اخبار دزفول / اولین فارغ التحصیلان پزشکی دزفول

اولین فارغ التحصیلان پزشکی دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)،حجت الاسلام “سید محسن شفیعی” در آئین تحلیف اولین دوره دانشجویان رشته پزشکی دانشکده پزشکی دزفول اظهار داشت:علم به مثابه یک ضرورت و یک ابزار برای دفاع از عزت و استقلال است و نقش عالم و دانشجو در تولید علم و فن آوری بسیار روشن است.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاههای خوزستان گفت: چرا دانشمندان هسته ای ما ترور می شوند و آن را سازمانهای اطلاعاتی و تروریستی اسرائیل به عهده می گیرند، بخاطر اینکه جلوی حرکت جهاد علمی ما را بگیرند و شهدای این حرکت علمی ، شهدای جهاد علمی هستند.
وی افزود: دانشگاهها و مراکز علمی ما در شرایط تحریم بیشترین تلاش را می کنند تا با تکیه بر علم و فن آوری بومی از سد تحریم ها گذشته و در تمام عرصه ها خودکفابوده و آپارتاید علمی را پشت سر بگذاریم.
شفیعی تاسیس و پیشرفت دانشکده پزشکی دزفول را حرکت رو به جلوی ملت ایران دانست و خطاب به اولین ورودی های رشته پزشکی این دانشکده گفت: همیشه اولین ها از امتیاز اول بودن برخوردار هستند و باید برای عبور از یک سری مشکلات آماده باشند، کسب علم و دانش بدون گذشتن از سختی ها امکان پذیر نیست.
وی خاطر نشان کرد: در کسب علم به حداقل ها راضی نباشید چرا که نظام آموزشی مبتنی بر متوسط هاست، خودتان باید پژوهش و علم اندوزی کنید.
وی تصریح کرد: علم موهبتی است که خداوند به انسان داده و این موهبت را باید پاس داشت و بزرگ شمرد و از آن به بهترین نحو استفاده کرد.
در ادامه این آئین مراسم تحلیف و سوگند نامه دانشجویان جدیدالورود پزشکی دانشکده پزشکی دزفول بصورت جمعی قرائت شد.
دانشکده پزشکی دزفول طی دو سالی که از تاسیس آن می گذرد توانسته با تلاش و پیشرفت مضاعف خود در سال جاری دانشجوی رشته پزشکی جذب نموده که این امر نقطه ی عطفی در سلامت و بهداشت شمال استان خوزستان خواهد بود.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *