خانه / اخبار / اخبار دزفول / ترافیک دزفول معظلی جدید

ترافیک دزفول معظلی جدید

رشد جمعیت و ارتقاء سطح زندگی، ضرورت افزایش امکانات و خدماتی که آسایش مردم را فراهم آورد بیش از پیش می گرداند.
ولی این روند در دزفول بصورت همسان حرکت ننموده است. برخی خدمات هرگز نتوانسته بعلل مختلف نسبت به تقاضا و جمعیت ارتقاء یابند.
یکی از آنها خدمات ترافیکی و تعریض خیابانهای شهر دزفول است. در سالهای گذشته با کمک موشکهای رژیم بعث عراق تعدادی از خیابانهای اصلی شهر قدری تعریض شد ولی رشد فزاینده جمعیت در آن سالها اکنون تردد را در بیشتر مناطق شهری با مشکل مواجه کرده است.
حتی در طراحی های جدید در مناطق جدیدالتاسیس همانند فرهنگ شهر و مناطق اطراف آن خیابانهایی بسیاری وجود دارد که عبور یک خودرو براحتی میسر نیست
.چرا عرض خیابانها را کمتراز ۲۵ یا ۳۰ متر در نظر گرفته اند؟؟شاید مالکان و شهرداری در آن زمان بیشتر به فکر املاک خود بوده اند تا آینده نگری خیابانها!
رشد فزاینده آپارتمان سازی ، ازدیاد خودروها، عرض کم ، رعایت نکردن نکات راهنمائی همه و همه موجب شده که ترافیک بسیار سنگینی را در اکثر ساعات زنده در سطح شهر داشته باشیم.
در خیابانهای اصلی شهر مانند خیابان امام خمینی (ره)، دکترشریعتی، آفرینش، ۴۵ متری، و خیلی از تقاطع ها کلافگی راننده و در انتها تصادفاتی را را خواهد داشت.
برخی کارشناسی ها هم به گفته مردم این بار را سنگین تر نموده، بعنوان مثال: در تقاطع آفرینش و شریعتی با وجود زیر گذر تایم چراغ راهنما برای خیابان شریعتی بسیار بیشتر ازو تایم خیابان آفرینش است که این امر ترافیک سنگینی را بوجود آورده است.
مطلب فوق فقط قسمتی از معظل ترافیک شهر دزفول است، قطعا در آینده ای نزدیک خودروها و جمعیت رو به رشد خیابانها را خواهند بلعید!
شبکه خبری دز

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *