خانه / اخبار / اخبار دزفول / نمایش فیلم پویانمایی تولید کانون دزفول

نمایش فیلم پویانمایی تولید کانون دزفول

هم‌زمان با هفته ملی کودک فیلم پویانمایی «می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول برای کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد.
به گزارش ایسنا از خوزستان «می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم» جدیدترین ساخته‌ پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک دزفول است که توسط حامد صفربناء عضو کانون این مرکز در تابستان امسال تولید شده است.
سعید گل‌گل، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول، پیرامون تولید این پویانمایی گفت: پویانمایی «می‌روم برای کرم‌ها لانه بسازم» برگرفته از کتاب داستانی با همین عنوان که توسط هنرمند شهید کامبیز ملک شامران نوشته شده ساخته شده است.
وی همچنین بیان کرد: این پویانمایی با تکنیک نقاشی کار شده و فاطمه پیری و مهدیه کریوند ۲ عضو دیگر این مرکز نیز صداپیشگان این فیلم پویانمایی چهار دقیقه‌ای هستند.
گل‌گل یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک دزفول فعالیت پویانمایی خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و تاکنون چهار جشنواره پویانمایی با حضور اعضای کودک و نوجوان در این مرکز برگزار شده است و آثار برتر این مسابقه‌ها نیز به جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و کشوری ارسال شده‌اند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *