یک کارشناس فضای مجازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال که در هفته جاری برگزار شد ، گفت: بالغ بر ۸۵ درصد کاربران ایرانی در اینترنت عضو شبکه های اجتماعی هستند اما با این وجود کمتر از ۳۰ درصد محتوای مفید در این شبکه تولید و منتشر می شود.
دکتر تهرانی اظهار داشت: براساس بررسی های صورت گرفته از ۱۰ سایت اینترنتی پربیننده در دنیا ۵ سایت را شبکه های اجتماعی تشکیل می دهند.
این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه در ایران به چشم سرگرمی به شبکه های اجتماعی نگاه می شود، ادامه داد: قحطی محتوا در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به چشم می خورد و کاربران محتوای مفیدی برروی این شبکه ها قرار نمی دهند.
منبع : مشرق