خانه / شهدای مسجد / 9- شهید امیر پلنگچی / شهید پلنگچی-آهسته حرکت کن، نه تند وگرنه…

شهید پلنگچی-آهسته حرکت کن، نه تند وگرنه…

باسمه تعالی

آهسته حرکت کن، نه تند، و گرنه . ..

سعی کن نامه را آهسته بخوان،‍و بعد با تفکر..

با عرض سلام و سلامتی خدمت دوستم و برادرم: غلامحسین جان و خوب. امید آن دارم که سالم باشی و سلامت و پیروز باشی، که هستی انشاءالله.

امیدوارم به دست خطم متوجه باشی و دیگر ناراحت نباشی از بد نوشتنم.

با سلام به مهدی امام عصر و نائبش امام امت خمینی کبیر، و با سلام بر شهیدان به حق پیوسته و به آخرت باقی دست یافته. سلام مرا پذیرا باش، غلام حسین چون جواب نامه قبلی را هنوز نفرستادی نمی توانم چیزی بنویسم، همانند سلام علیک است تا جوابم را ندهی نمی توانم کلمه بعدی که خوبی است بنویسم، هر چه در نامه های هنوز چیزی ننوشته ام، به علت بی جوابی نامه است. غلامحسین: دلت را آرام کن، آرام کردی، خوب فکر کن، کردی، دوست داری درد دلت را بگویم، دوست داری راز پیروزی خودت را بگویم، دوست داری در زندگی پیروز باشی، اگر دوست داری راجبه نماز شب می نویسم الان لازم نیست که شبها نماز شب بخوانی، اول آهسته حرکت کن، یک وضوی بگیر و بعد بخواب و می توانی وضوی بگیری و سوره ای کوچک از قرآن بخوانی، این مقدمه است، انجام بده تا بعد می نویسم.

در نامه های آینده برایت می نویسم  پس منتظر باش و فکر کن تا جواب این پیروزیت را بدهم. درباره نامه هایی که برایت می نویسم به هیچ کسی نباید خبر بدهی و یا بخوانی. یادت نرود. دعایم کن.

                                                                   امیر پلنگچی              ۱۷/۲/۶۵         ساعت ۶:۴۲ دقیقه

همچنین ببینید

دست نوشته شهید پلنگچی-شماره ۲۶

دست نوشته شماره ۳۸ بسمه تعالی سلام علیکم و قلبی لدیکم؛ سلام علیکم و رحمه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *