خانه / اخبار / اخبار دزفول / مسیرهای عزاداری تاسوعا و عاشورا

مسیرهای عزاداری تاسوعا و عاشورا

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) امسال نیز همچون سالهای گذشته مسیرهای حرکت هیئات عزاداری شهرستان دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی توسط شورای هیئات عزاداری مشخص شد.
طبق تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده، با هماهنگی و همکاری فرماندهی انتظامی دزفول سرهنگ پاسدار ” ایرج نادبی زاده” در شورای هیئات عزاداری مسیر حرکت هیئت ها و دسته جات عزاداری در روزهای تا سوعا و عاشورای حسینی بدین شرح اعلام شد:
– روز تاسوعا از صبح تا شب :
مسیر حرکت از میدان آزادی (مثلث) به طرف میدان امام خمینی به سمت آستانه  سبزقبا و از آنجا به طرف خیابان آیت ا… قاضی به طرف خیمه گاه سپس به محله کرناسیان به سمت محله ساکیان و خروجی هیئت ها از محله خراطان بطرف کوچه آیت ا… معزی و زیرگذر خواهد بود.
– مسیر اول در صبح عاشورا از جنوب به شمال:
حرکت هئیت ها از میدان آزادی( مثلث) به طرف آستانه سبزقبا و از آنجا به سمت لاین جنوبی بلوار فتح المبین (۴۵ متری) به سمت میدان رودبند سپس آستانه رودبند و خروجی از خیابان ساحلی خواهد بود.
– مسیردوم در صبح روز عاشورا از جنوب به شمال:
از خیابان آفرینش جنوبی تقاطع خیابان منتظری به طرف لاین شمالی بلوار فتح المبین (۴۵ متری) به سمت آستانه رودبند و خروجی هیات از خیابان ساحلی خواهد بود.
– مسیر  عصر عاشورا به سمت جنوب:
از ساعت ۱۰ تا ۱۲صبح کلیه مسیرها به سمت جنوب باز خواهند بود. از ساعت ۱۲ تقاطع چهارراه شریعتی به  خیابان امام مسدود است و فقط هیئاتی که در مسیر خیابان امام هستند می توانند حرکت کنند.
از ساعت ۱۵ خیابان امام خمینی از تقاطع شریعتی به سمت جنوب باز خواهد شد و خیابان امام خمینی شمالی از چهار راه به سمت شمال مسدود خواهدشد سپس از ساعت ۱۶:۳۰ خیابان طالقانی به سمت جنوب برای حرکت هیئت های عزاداری باز خواهد شد.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *