خانه / اخبار / اخبار دزفول / حواشی انتخاب معاون فرماندار دزفول!

حواشی انتخاب معاون فرماندار دزفول!

alt

به گزارش خبرنگار روناش از دزفول ، صبح امروز در فرمانداری ویژه دزفول حاشیه هایی به وجود آمد . وقتی جویای موضوع شدیم ، گفتند که برخی مقامات استانداری خوزستان با در دست داشتن حکم معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول بدون اطلاع فرماندار و با امضای استاندار خوزستان ، به دزفول آمده و قصد معارفه وی را دارند ، که از سوی عبدالرضا احسانی نیا فرماندار دزفول با مخالفت مواجه شده است.

پس از این اقدام شهردار دزفول ، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول و اعضای این شورا ، رئیس شورای شهرستان دزفول و برخی پیشکسوتان و معتمدین دزفول در محل این شورا جلسه ای فوری و علنی تشکیل داده ، و همگی ضمن حمایت قاطع از این عمل فرماندار ، خواستار این شدند که می بایست طبق قانون ، از سوی شخص فرماندار دزفول ، شایسته سالاری رعایت و فردی توانمند به این سمت منصوب گردد .

alt

در این جلسه که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید ؛ از سوی کلیه حضار مطرح شد که انتخاب معاون حق قانونی فرماندار بوده ، و ایشان ، خود باید گزینه های مورد نظرشان را به استاندار معرفی ، و استاندار نیز در صورت تایید ، حکم را صادر نماید .

شایان ذکر است : نزدیک به ۱۸ ماه ! فرمانداری دزفول توسط سرپرست (احسانی نیا) اداره شده ، که بعد از گذشت این همه مدت سرپرستی ، و پس از کش و قوس های فراوان ، بالاخره ، حکم فرماندار ویژه را به احسانی نیا ابلاغ نمودند ؛ فرمانداری دزفول ویژه است ، و قاعدتا فرماندار آن معاون استاندار نیز باید باشد ؛ اما شنیده ها حاکیست که حکم معاونت استاندار برای احسانی نیا ابلاغ نشده است !!! تا قبل از این نیز شنیده می شد که وی برای انتخاب معاونانش از سوی استان و برخی دیگر از افراد تحت فشار بوده ! و به او گفته اند که مثلا فلان کس را به عنوان معاونت منصوب کن !

alt

امام جمعه دزفول نیز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته خود ، ضمن اشاره به این نکته و انتقاد از آن ؛ گفت : استاندار خوزستان ۱۸ ماه ! است ، به دزفولی که دومین شهر استان بوده ، سفر نکرده ، و درک درستی از مشکلات مردم این شهر ندارد .

مدتی قبل نیز رئیس جمهور طی نامه ای ، صراحتا از استانداران و فرمانداران خواسته بود: در انتخاب مدیران ، تحت تاثیر فشارهای افراد غیر اجرایی قرار نگیرند ؛ اما آن طور که شاهدیم ، این نامه زیاد عملیاتی نشده است .

سید احمد آوایی از فرماندهان ارشد دوران ۸ سال دفاع مقدس و نماینده دو دوره پیشین مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار روناش گفت : این اقدام شجاعانه فرماندار دزفول ستودنیست ، و مسئولین محلی و مردم نیز باید از این رفتار حمایت کرده تا بتوانیم در این پست ها از نیروهای توانمند دزفولی استفاده نمائیم .

alt

وی افزود : دزفول افراد بسیاری دارد ، که هم اکنون در پست های حساس کشوری مشغول به کار هستند ، و این نشان از توانمندی فرزندان این خطه شهیدپرور دارد .

صبح امروز غلامعلی بلند نظر بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک ، به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول و بدون هماهنگی نهایی با فرماندار دزفول ! منصوب ؛ که ظاهرا تا کنون این حکم اجرایی نشده است . در همین مراسم بخشدار جدید سردشت دزفول نیز معرفی گردید .

 

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *