خانه / اخبار / اخبار دزفول / پوشش ۲٫۵ میلیونی مرکز طب هسته‌ای

پوشش ۲٫۵ میلیونی مرکز طب هسته‌ای

عبدالرحیم صائمی در این باره اظهار داشت: مرکز طب هسته‌ای دزفول یکی از پیشرفته‌ترین مراکز پزشکی هسته ای کشور است.

وی افزود: فعالیت مرکز طب هسته ای دزفول مختص این شهرستان نیست بلکه می‌تواند شهرهای شمالی استان خوزستان و استان‌های همجوار مانند ایلام و لرستان را زیر پوشش خدمات تخصصی پزشکی هسته‌ای خود قرار داد.
صائمی خاطر نشان کرد:این مرکز می‌تواند بیش از ۲٫۵ میلیون بیمار را تحت پوشش قرار دهد و جز بهترین و مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز طب هسته‌ای کشور است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان دزفول تاکید کرد:این مرکز دارای دستگاه‌هایی است که قدرت تمرکز و فوکوس بسیار بالا و عالی دارند و دارای استاندارهای اروپایی هستند.
صائمی با اشاره به اعتبار این مرکز در کشور افزود:به دلیل دستگاه‌ها و استانداردهای استفاده شده در این مرکز درمانی این مرکز طب هسته‌ای در کشور از اعتبار مثال‌زدنی برخوردار است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول زمینه فعالیت این مرکز را تشخیص و کنترل بیماری‌های سرطانی توسط رادیو اکتیو دانست و ابراز امیدواری کرد که مرکز طب هسته ای دزفول در تشخیص و کنترل سرطان در منطقه تاثیر محسوسی ایجاد شود.
شهرستان دزفول به دلیل گستردگی و مراکز مختلف خدمات‌رسانی در بخش درمان به عنوان قطب درمانی در شمال خوزستان به شمار می‌رود.

فارس

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *