خانه / اخبار / اخبار دزفول / بارندگی شدید و جاری شدن سیل

بارندگی شدید و جاری شدن سیل

(دز ان ان)،فرماندار ویژه دزفول در این باره اضهار داشت: بارش شدید ۵۶ میلیمتر باران طی ۱۲ ساعت گذشته در دزفول موجب تخریب چهار واحد مسکونی در این شهر شد.
“عبدالرضا احسانی نیا “گفت:تعدادی واحد مسکونی نیز در سطح شهر دچار آب گرفتگی شده که نیروهای امدادی در حال تخلیه آب از منازل هستند.
وی همچنین گفت: چهار نفر از کشاورزان روستای زاویه مشعلی در بخش مرکزی دزفول نیز در سیل گرفتار شده که نیروهای امدادی برای نجات آنها وارد عمل شده اند.
فرماندار ویژه دزفول افزود: گزارشی از گرفتار شدن تعدادی عشایر در محاصره سیل در اطراف بیشه عباس آباد دزفول نیز به ستاد حوادث غیر مترقبه این فرمانداری مخابره شده که نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده اند.
احسانی نیا همچنین گفت:بارندگی اخیر موجب آب گرفتگی معابر شهری در دزفول شده که نیروهای شهرداری با کمک سایر نیروهای امدادی برای رفع آب گرفتگی وارد عمل شده اند.
وی همچنین افزود: ریزش کوه در محور دزفول – سردشت در گردنه تنگ سرا موجب مسدود شدن این مسیر شده که اکیپ های راه و ترابری برای بازگشایی مسیر به محل اعزام شده اند.
هوشنگ کمالیانپور رییس شورای اسلامی بخش مرکزی دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سیلاب به مزارع کشاورزی روستای زاویه مشعلی خسارت وارد کرده است.
بارش باران به صورت پراکنده همچنان در شمال خوزستان ادامه دارد.
ایرنا

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *