خانه / اخبار / اخبار دزفول / سه ماه بدون حقوق در وضعیت بی ثبات اقتصادی

سه ماه بدون حقوق در وضعیت بی ثبات اقتصادی

آیا آقایان مسئول می توانند سه ماه بدون حقوق زندگی کنند؟!

 به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول ، برخی از کارگران فضای سبز دزفول گلایه هایی از وضعیت حقوق دریافتی ماهانه دارند که به همین منظور جهت شنیدن صدایشان به گوش مسئولان، خبرگزاری جمهوری اسلامی را انتخاب نمودند و گلایه خود را اینگونه بیان داشتند: پیمانکار طرف قرار داد شهرداری به عنوان مسوول کارگران فضای سبز منطقه سه از پرداخت حقوق آنان به دلایل مختلف امتناع می کند.

آنان افزودند : ۶۰ نفر کارگران فضای سبز منطقه سه دزفول که از قشر زحمتکش و کم در آمد جامعه هستند به دلیل پرداخت نشدن حقوق ، با مشکل مالی مواجه شده و بعضا توان پرداخت اجاره مسکن خود را نیز ندارند.

نکته جالب اینکه برخی از آنان بین ۲ تا پانزده سال سابقه کار در فضای سبز شهرداری را دارند.

آنان حداکثر حقوق پرداختی به یک کارگر متاهل را چهار میلیون و ۷۵۰ هزار ریال عنوان کردند و گفتند : پرداخت نشدن این حقوق ناچیز در پایان ماه از سوی پیمانکار ادامه فعالیت آنها را در فضای سبز با مشکل مواجه کرده به طوریکه سه روز است از حضور در محل کار امتناع کرده اند.

روابط عمومی شهرداری دزفول در این رابطه گفت: طبق بند ۲۲ قرار داد منعقده بین پیمانکار مذکور و شهرداری دزفول ، پیمانکار موظف است ۲ ماه پرداخت حقوق از شهرداری جلوتر باشد که این بند از قرارداد محقق نشده است.

وی افزود: پیمانکار فضای سبز منطقه سه شهرداری دزفول مطالبه معوقه ای از شهرداری ندارد.

گفتنی است: شهرداری طی نامه ای موضوع پرداخت حقوق کارگران را به پیمانکار مذکور متذکر شده است.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با پیمانکار طرف قرار داد فضای سبز منطقه سه شهرداری دزفول به دلیل پاسخ ندادن به تماس تلفنی بی نتیجه ماند.

پلاک: انصاف خوب چیزی است ، واقعا همین آقایان می توانند با این وضعیت اقتصادی سه بدون حقوق سر کنند؟! الان کارگران با این وضعیت چه کاری باید بکنند؟! مسئولان شهرداری باید با جدیت بیشتر برا کار پیمانکاران نظارت کنند و این مشکلات پی گیر شوند.

منبع:پلاک نیوز

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *