خانه / اخبار / اخبار دزفول / مهم ترین اتفاق دزفول در سال ۱۳۹۱

مهم ترین اتفاق دزفول در سال ۱۳۹۱

به گزارش روناش ، از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ نظرسنجی گزینه ای تحت عنوان ” مهم ترین اتفاق سال ۱۳۹۱ در دزفول ” و با گلچین ۸ گزینه از بین ۱۸ مورد انتخابی واحد خبر روناش ، بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار گرفت ، و لحظاتی پیش نیز پس از گذشت ۲۲ روز و ثبت ۸۰۷ رای توسط کاربران روناش ، نتایج نهایی آن مشخص گردید .

قطعا این نظرسنجی فاقد هرگونه ارزش و غرض خاصی بوده و فقط جنبه ای سرگرمی و تفریحی داشته است ؛ و در ضمن سعی شده نوع نظرسنجی به گونه ای انتخاب گردد که از جذابیت لازم برخوردار بوده و در عین حال نیز نتایج آن تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشند .

۳ گزینه اول این نظرسنجی به ترتیب ورود ضریح جدید امام حسین (ع) و درب حرم امام علی (ع) و انتصاب بلندنظر به سمت معاونت فرماندار هر کدام با کسب ۲۴۹ رای و ۳۰٫۸۶ درصد کل آرا (جمعا ۴۹۸ رای و ۶۱٫۷۲ درصد کل آرا) و لغو غیرمنتظره کنسرت احسان خواجه امیری با کسب ۱۲۷ رای و ۱۵٫۷۴ درصد کل آرا ، از سوی کاربران روناش انتخاب شده است .

اما یکی از نکات جالب این نظرسنجی ، ششم شدن گزینه ” ثبت ملی موسیقی ۲۴ مقوم دزفول به همت استاد پاک سیرت ” بوده که تا حدودی مشخص می کند که دستگاه های فرهنگی دزفول به این امر بسیار مهم برای شهرستان توجه لازم را نداشته ، و نسبت به تبلیغات مناسب این موضوع مبادرت نورزیده اند .

عزیزان شوشتری پس از ثبت ملی موسیقی خود و پس از تبلیغات گسترده و فراوان ، در یکی از اقدامات اخیرشان در این راستا که در تعطیلات نوروزی ۱۳۹۲ انجام پذیرفت ، اقدام به توزیع چند هزار نسخه سی دی درباره موسیقی محلی شوشتر در بین مردم و مسافران نوروزی آن شهرستان نموده اند ، که اقدامی پسندیده و قابل تحسین به شمار می آید .

اما جالب تر اینجا بود که گزینه های ضریح و حرم و لغو کنسرت در اوایل نظرسنجی پایاپای هم پیش می رفته ، ولی با باز شدن ادارات انتصاب بلندنظر به سرعت با افزایشی چشم گیر مواجه شد ، و در آخر نیز به همراه گزینه ضریح و حرم اول گردید !

نتایج کامل این نظرسنجی به ترتیب کسب بیشترین به کمترین رای :

۱ – ورود ضریح جدید امام حسین (ع) و درب حرم امام علی (ع) با کسب ۲۴۹ رای و ۳۰٫۸۶ درصد کل آرا

۲ – انتصاب بلندنظر به سمت معاونت فرماندار با کسب ۲۴۹ رای و ۳۰٫۸۶ درصد کل آرا

۳ – لغو غیرمنتظره کنسرت احسان خواجه امیری با کسب ۱۲۷ رای و ۱۵٫۷۴ درصد کل آرا

۴ – انتخابات مجلس نهم در دزفول با کسب ۷۷ رای و ۹٫۵۴ درصد کل آرا

۵ – زندانی شدن زمانی راد عضو شورای شهر با کسب ۵۷ رای و ۷٫۰۶ درصد کل آرا

۶ – ثبت ملی موسیقی ۲۴ مقوم دزفول به همت استاد پاک سیرت با کسب ۲۱ رای و ۲٫۶ درصد کل آرا

۷ – گازگرفتگی و فوت ۴ نفر از جمله دکتر میرباقری با کسب ۱۷ رای و ۲٫۱۱ درصد کل آرا

۸ – مساله جنجالی زیرگذرها با کسب ۱۰ رای و ۱٫۲۴ درصد کل آرا

شما کاربران عزیز و گرانقدر می توانید تصویر این نظرسنجی را در زیر مشاهده نمائید :

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *