خانه / اخبار / اخبار دزفول / هایپر مارکت با سرعت در حال ساخت

هایپر مارکت با سرعت در حال ساخت

به گزارش شبکه خبری(دز ان ان)، “علی مربوطی” مدیر عامل شرکت پویا سازه دورانتاش در خصوص روند پروژه بزرگ  مجتمع تجاری و هایپر‌مارکت مادربه خبرنگار ما گفت:  مساحت زمین ‌این مجتمع تجاری ۵۳۶۵ متر مربع است که مراسم کلنگ‌زنی آن در سال ۹۱ انجام شد، ولی به صورت رسمی کار از نیمه دوم بهمن ماه همان سال شروع و با شتاب ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت پویا اظهار داشت: فونداسیون پروژه اجرا، دیوارهای سقف اول بسته شده و در حال تکمیل سقف طبقه زیرین این پروژه ۳۲۰۰۰ متر مربعی هستیم.
وی مساحت زمینی کل پروژه هایپر‌مارکت را ۵۶۳۵ متر مربع عنوان کرد که شامل دو طبقه پارکینگ، بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع انبار، بیش از ۳۲۰ واحد تجاری، و همچنین بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی یکپارچه هایپر‌مارکت خواهد بود.
مربوطی افزود: از دیگر فضاهای این ساختمان میتوان به شهر بازی،  محل نگهداری کودکان، رستوران و سایت اداری اشاره کرد که با رعایت کلیه ضوابط و مقررات و مجهز به سیستم‌های امنیتی، اعلام و اطفاء حریق و تهویه مطبوع خواهد بود. همچنین نوع سازه ساختمان و امکانات به کار رفته در آن از جدیدترین تجهیزات و تاسیسات ساختمانی روز دنیاست.
مدیرعامل “هایپر‌مارکت مادر” خاطر نشان کرد، کل هزینه‌ی پیش بینی شده‌ی این پروژه مبلغی بالغ بر۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است و قرار است طی دو سال هزینه شده و به بهره برداری کامل برسد. وی در خصوص سرعت اجرای پروژه اعلام کرد روزانه ۶۰ نفر پرسنل پیمانکار به صورت مداوم در حال فعالیت هستند که به مرور زمان و پیشرفت پروژه تا ۷۰ نفر افزایش خواهند یافت.
مربوطی گفت: در حال حاضر حدود یکصد شغل در این پروژه تولید شده که در فاز اول آن قریب به ۲۵۰ نفر در هایپر‌مارکت و حدود ۶۰۰ نفر در دیگر فروشگاه‌ها و تاسیسات به صورت مستقیم و قریب به یکهزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا ساخت پروژه به تاخیر افتاده بود، توضیح داد: بیشترین زمان را مرحله‌ی تصویب وام از ما گرفت ومقدار دیگری از وقت را طراحی‌ها و تغییرات ساختاری و معماری هایپر‌مارکت چرا که تاکید داشتیم کار بایستی به بهترین نحو و با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام شود.
قائم مقام شرکت پویا سازه دورانتاش نیز ازعلل تاخیر این پروژه به خبرنگار ما گفت: یکی از دلایل وقفه در مسیر حرکت ساخت، حاصل یک پدیده ملی بود که تمام کشور را دربرگرفته است; افزایش بی سابقه تورم و عدم ثبات بازار توقفی نه چندان طولانی را برای پروژه هایپر‌مارکت رقم زد ولی شرکت توانست با مدیریت صحیح از این بحران عبور کرده و به حیات خود بیش از پیش و با قدرت ادامه دهد.
دکتر “احمد مهرنیا” که پیش از این جانشین فرمانده “پایگاه چهارم شکاری دزفول” بوده است، اظهار داشت: سعی ما بر این است تا با تکیه بر دانش و تجربه با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای آینده چشم‌اندازی روشن را برای شرکت پیش‌بینی کنیم.
وی افزود: با تقویت تیم مدیریت و تدوین ساختار سازمانی جدید شرکت، مشکلات گذشته را از بین برده و با برنامه رو به آینده حرکت می‌کنیم. با توکل به خدا، با ساخت و تکمیل این پروژه‌ی بزرگ گام موثری در جهت پیشرفت و رونق افتصادی دزفول و خوزستان برخواهیم داشت.
دکتر مهرنیا خاطر نشان کرد: بنا داریم در آینده‌ای نزدیک یک برج چند منظوره اداری، تجاری، تفریحی به ارتفاع ۲۲ طبقه و به عنوان یادبود “۲۲ بهمن انقلاب اسلامی” و نمادی برای شهر مقاومت “دزفول” احداث نمائیم.
وی گفت: بزرگترین سرمایه شرکت اعتماد مردم است که در سرلوحه کار ما قرار دارد، خوشبختانه شرکت مسکن سازان پویا توانسته با عمل به تعهدات خود اعتماد مردم را جلب کند که این برای ما بسیار مهم است.

 

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *