خانه / اخبار / اخبار دزفول / معاون اول رئیس جمهور در دزفول

معاون اول رئیس جمهور در دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)،عصر سه شنبه معاون اول رئیس جمهور با حضور در سایت مسکن مهر شهر دزفول از نزدیک  مشکلات را بررسی و از روند تکمیل این پروژه بازدید نمود.
“محمدرضا رحیمی” که به همراه “علی نیکزاد”، وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح ۸۰۰۰ واحد مسکونی مهر و بیمارستان یکصد تختخوابی رامهرمز به خوزستان سفر کرده بود طی سخنانی در سالن اجتماعات دانشگاه پزشکی دزفول اظهار داشت: به کلیه کسانی که در گرفتن وام مسکن مهر در دزفول و استان  با مشکل مواجه شده اند همکاری خواهد شد زیرا شایستگی مردم خوزستان و دزفول بیش از اینهاست که ما تا کنون انجام داده ایم.
وی گفت با توجه به اینکه دولت دهم  ساخت مسکن های بسیاری را در دست دارد افتتاح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دیگر به دولت یازدهم و دکتر روحانی سپرده شده  که این پروژه ها اکثرا در مرحله پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۰ درصد هستند.
وی از مسکن سازی در دولت دهم به عنوان یک انقلاب یاد کرد که  از زمان حضرت ادم تا کنون چنین اتفاقی بدین شکل نیفتاده است.
رحیمی با بیان اینکه دولت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در زمینه وام مسکن هزینه کرده است، افزود: با تمام مزاحمت های صورت گرفته و سنگ اندازی های دشمنان داخلی و خارجی، دولت نهم و دهم در همه امور پیشتاز بوده است.
وی خاطر نشان کرد: غرب به بهانه انرژی هسته ای با شدیدترین تحریم ها سعی در متوقف کردن فعالیت های دولت داشت اما با تلاش روز افزون دکتر احمدی نژاد و مسؤولان لایق، این امر محقق نشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تا کنون دولت خدمتگذار برای ساخت مسکن های مهر کل کشور قریب به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه کرده است که اگر وامهای ارائه شده را نیز در نظر بگیریم چیزی بالغ بر سیصدو شصت هزار میلیارد تومان خواهد شد که این مبلغ منهای قیمت زمین این طرحها می باشد.
وی گفت: ما به دنبال رضایت خداوند هستیم که این بزرگترین لبخند هستی بخش است که انسان را از اساس دگرگون و متغیر می کند.
شایان ذکر است در این سفر ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر متعلق به پرسنل نیروی انتظامی، اداره تعاون روستایی، دانشگاه آزاد و خودمالک در دزفول به بهره برداری رسید و وزیر راه و شهرسازی ضمن بررسی وضعیت واحدهای در دست تکمیل منطقه “مهرشهر” در خصوص تامین اعتبار بخشی از هزینه های ساخت و ساز و تکمیل ۲۳۱۲ واحد مسکن مهر این منطقه بمنظور تسریع در تحویل این واحدها به متقاضیان، دستور مقتضی را صادر کرد.
“سید جعفر حجازی” استاندار خوزستان و “نصراله دهقانی” مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در سفر به دزفول، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *