خانه / مصاحبه / پیشکسوتان / بهروز مسگران

بهروز مسگران

س۱- خودتان را معرفی کرده و بفرمایید از چه سالی وارد مسجد شدید؟بهروز مسگران

ج- اینجانب بهروز مسگران، دارای لیسانس الهیات و معارف اسلامی و کارمند هستم. از ۱۳۵۶ وارد مسجد صاحب الزمان (عج) شدم و از همان زمان  در جلسه قرائت قرآن مسجد نیز شرکت می نمودم.

 در آن دوره چون همزمان با قیام مردم علیه رژیم شاه بود جلسه مسجد مرتب برگزار نمی شد و در بعضی مواقع بخاطر حساسیت اوضاع، جلسه تعطیل می شد.

بعد از پیروزی انقلاب به طور ثابت در جلسه حاضر بودم. با شروع جنگ تحمیلی و حمله موشکی به نزدیک مسجد، جلسه تعطیل شد که مجددا در سال ۶۲ یا ۶۳ با همت شهید زمانی نیا جلسه دوباره برپا شد.

 

س۲- فضای جلسات قرائت قرآن در زمان شما چگونه بود؟

ج- در آن زمان که همزمان با انقلاب و جنگ تحمیلی بود فضای معنوی بسیار خوبی در جلسه حاکم بود و تمرکز بیشتر برنامه جلسه حول خودسازی و بالا بردن سطح علمی و دینی نیروهای جلسه بود.

alt

س۳- برخی از برنامه های تاثیرگذار جلسه؟

ج- بهترین برنامه های داخل جلسه به نظر اینجانب سخنرانی ، پرسش وپاسخ  و مقاله بود  و برنامه های خارج از جلسه، مطالعه کتاب در روز وحفظ سوره و حدیث و همچنین سر زدن به اعضا جلسه بود.

 

س۴- مسئولیت های شما در دوران حضورتان  در مسجد صاحب الزمان (عج) ؟

ج- در یک بازه زمانی  مسئول جلسه نونهالان و همزمان سرگروه گروه حزب الله بودم. موقعی که شهید زمانی نیا حضور نداشتند مسئول جلسه جوانان بودم.

alt

س۵- تاثیر مسجد در زندگی شما؟

ج- پایه و اساس زندگی و خط مشی اینجانب را مسجد ساخت و به برکت حضور در جلسه و مسجد در حال حاضر در کار و زندگی  بنظر خودم موفق هستم . برنامه های آن موقع از جمله علاقه به مطالعه وکتاب  و شرکت در نماز جماعت را هنوز اگر خدا قبول کند انجام می دهم و پایبند به آنها هستم همچنین تلاوت قرآن که همگی تاثیر مسجد وجلسه قرآن هستند.

 

س۶- نظر شما راجع به دوستان مسجدی؟

ج- بهترین دوستان اینجانب همان دوستان مسجد وجلسه هستند که در حال حاضر با همدیگر رفت و آمد خانوادگی داریم  ازهمدیگر دلجویی و ارتباط داریم.

alt

س۷- بهترین و بدترین خاطره شما در مسجد؟

ج- بهترین دوران اینجانب همان زمانی بود که با دوستان در مسجد بودم. همان جو دوستی و صمیمی که در آن زمان وجود داشت، می باشد.

 

س۸- پیام شما برای اعضای کنونی جلسات؟

ج– دوستان عزیز در آن زمان استاد گرانقدر جناب دکتر سنگری و همچنین شهدای عزیز مانند عبدالکریم راجی ، مجید صدف ساز و محمد علی زمانی مرتب به ما می گفتند: قدر لحظات زندگی و حضور در جلسه و مسجد را بدانید و آز آن به بهترین وجه استفاده کنید چرا که هر لحظه ای که می گذرد دیگر آن لحظه  و زمان برنمی گردد. برادران بزرگوار قدر حضور در جلسه و نماز جماعت را بدانید.

alt

س۹- اولین کلمه ای که پس از شنیدن کلمات زیر به ذهنتان می رسد بیان کنید؟

قرآن: بهترین رضی و آرامش دهنده     

شهید: بهترین دوستان

مسجد: تمام خاطرات خوب

نماز: بهترین عبادات خداوند

مسول جلسه: شهیدان راجی – صدف ساز و زمانی نیا

اردو: خاطرات شیرین و بیادماندنی

alt

س۱۰- دیدگاه شما راجع به پایگاه اینترنتی مسجد؟

ج- یقینا با توجه به پیشرفت علم و فناوری بهترین ارتباط دهنده با کسانی است که به خاطر مسائل کاری در مسجد و شهرستان دزفول حضور ندارند، می باشد.

alt

همچنین ببینید

alt

قاسم حاجی غلامرضا

س۱- خودتان را معرفی کرده و بفرمایید از چه سالی وارد مسجد شدید؟ من که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *