خانه / اخبار / اخبار دزفول / سرکشی به ۱۴۴ نانوایی دزفول

سرکشی به ۱۴۴ نانوایی دزفول

به گزارش دزنا ۲۴، نصرالله جایمند ظهر امروز در بازدید از نانوایی‌های این شهرستان به همراه دادستان و مسئولان تعزیرات حکومتی این شهرستان اظهار کرد: از دو هفته پیش سرکشی به نانوایی‌های دزفول آغاز شده است و تا کنون ۱۴۴ نانوایی را بازدید کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بازدید‌ها بسیار دقیق انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا در صورت مشاهده تخلف ابتدا به متخلف آموزش‌های لازم را ارائه کنیم و سپس این مسئله را در محل صورت‌جلسه کنیم تا در صورت تکرار با این افراد برخورد جدی شود.

جایمند افزود: برخورد‌ها همگی جدی و بر اساس قانون خواهند بود و می‌کوشیم تا با ارائه آموزش‌های لازم تاحد زیادی مجال را برای برخورد قانونی برطرف کنیم.

*کیفیت نان بسیار مهم است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول افزود: تلاش می‌کنیم تا با افزایش نظارت و برخورد‌های جدی با متخلفان در راستای بهبود وضعیت نان در سطح شهرستان گام‌هایی موثر برداریم.

وی با اشاره به اینکه دادستان دزفول در این زمینه قول همکاری داده است، تاکید کرد: دادستان شهرستان دزفول در بازدید‌های انجام شده از نانوایی‌های دزفول تیم بازدید کننده را همراهی می‌کند و قول مساعد داده است که در راستای برخورد با متخلفان از اهرم‌های قانونی بهره‌مند شویم.

به گزارش دزنا ۲۴، رشد فزاینده استفاده از جوش‌شیرین در شهرهای خوزستان باعث شده است تا بار دیگر گروه‌های سرکشی کننده بر نانوایی‌های شهرها بار دیگر فعال شوند و برخورد جدی با متخلفان را در دستور کار قرار دهند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *