خانه / اخبار / اخبار دزفول / گزارشی از عملکرد کمیته امداد

گزارشی از عملکرد کمیته امداد

 

در جریان سقوط یک وانت حامل ۱۳نفر به کانال آبیاری در جاده سنجر ۱۲تن جان باختند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ˈمهران خوشبختˈدر دیدار با امام جمعه دزفول ضمن تسلیت این واقعه دردناک به خانواده های داغدیده این حادثه، گزارشی از عملکرد کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه داد و گفت: در روز عید سعید فطر علاوه بر صندوق های زکات فطریه ، صندوق هایی برای دریافت کفاره غیرعمد مستقر شد.

رییس کمیته امداد دزفول فطریه جمع آوری شده در این شهرستان را بیش از ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۸۷ میلیون ریال کفاره غیر عمد جمع آوری شد که ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از این میزان در مصلای امام علی علیه السلام تجمیع شد.

وی بر لزوم تعامل سازنده موسسات خیریه و کمیته امداد تاکید کرد و گفت: برخی از نیازمندان و مددجویان همزمان از چند موسسه خیریه خدمات دریافت می کنند و برخی دیگر زیر پوشش هیچ مرکز و موسسه ای نیستند لذا ایجاد تعامل سازنده بین موسسات خیریه و کمیته امداد لازم است تا نیازمندان بیشتری زیرپوشش قرار گیرند.

وی افزود: کمیته امداد دزفول با تعویض صندوق های صدقه در زیباسازی معابر و تغییر جلوه شهر دزفول با شهرداری مشارکت می کند.

خوشبخت در خصوص مبارزه با تکدی گری در سطح شهر دزفول به اجرای طرح برچیدن تکدی گری در مساجد دزفول اشاره کرد و گفت: با توجه به اشراف مساجد بر نیازمندان هر منطقه هدایایی توسط خیرین به نیازمندان اهدا شد.

امام جمعه دزفول نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده کمیته امداد امام دزفول به نیازمندان افزود: نهاد امامت جمعه دزفول به منظور توزیع شرعی کفاره غیرعمد، کارت نان به نیازمندان توزیع کرد که در نوع خود روشی کم نظیر در سطح کشور است.

حجت الاسلام ˈ سید محمد علی قاضی دزفولی ˈ به کمیته امداد دزفول پیشنهاد کرد به منظور خدمات رسانی بهتر به مددجویان، سامانه یکپارچه اطلاعات راه اندازی کند.

وی گفت: موسسات خیریه با بهره گیری از این سیستم یکپارچه می توانند به راحتی به اطلاعات شخصی مددجویان دست یابند تا کمک های مردمی به شکل هدفمند به دست خانواده های واقعی نیازمند برسد

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *