خانه / اخبار / اخبار دزفول / ۱۱۰ پروژه عمرانی روستایی

۱۱۰ پروژه عمرانی روستایی

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، ” حجت پور جاهد ” در نشست مجمع دهیاران بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: اعتبار هزینه شده در این پروژه ها ۱۶ میلیارد ریال می باشد.
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دزفول گفت: این اعتبارات از محل ارزش افزوده و درآمد محلی دهیاری ها اخذ و در پروژه های یادشده هزینه گردید.
وی اجرای ۸۰ هزار متر مربع آسفالت و هشت بوستان روستایی را یادآور شد و گفت: کاشت ۲۰ هزار اصله نهال، احداث ۱۲ ایستگاه مسافر و جدول بندی از جمله پروژه های اجرا شده در روستاهای بخش مرکزی دزفول می باشند.
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دزفول با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی علمی و سفرهای زیارتی به اماکن مقدس افزود: معابر روستاهای بخش مرکزی دزفول با وجود هزینه زیاد، تسطیح و زیرسازی شد.
وی گفت: معابر روستاهای این بخش اکنون دارای استاندارد ۵۰ درصدی می باشند.
پور جاهد به آسفالت ۸۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای بخش مرکزی در شش ماه گذشته اشاره کرد و افزود: دفع زباله ۳۱ روستای بخش مرکزی به صورت مکانیزه انجام می شود.
وی گفت: روستاهای بخش مرکزی دزفول پس از اهواز در اجرای طرح آزمایشی تفکیک زباله از مبدا پیش رو است.
مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دزفول افزود: در شش ماه گذشته مسابقات ورزشی متنوعی در روستاهای بخش مرکزی برگزار و با استقبال چشمگیر اهالی روبرو شد.
معاون مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد بخشدار و مدیر عامل شرکت دهیاران بخش مرکزی دزفول گفت: این شرکت با اجرای همزمان پروژه های مختلف عمرانی در استان خوزستان ، جایگاه قابل توجهی را در بین دیگر شرکت ها از آن خود کرد.
ˈاسحاق حمولهˈ افزود: با برنامه ریزی دقیق، علمی و استفاده از کارشناسان حوزه روستایی می توان گام های بلندی در جهت کاهش محرومیت و خدمت رسانی به جامعه روستایی برداشت.
رییس هیات مدیره شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دزفول نیز در خصوص برنامه های آینده این شرکت گفت: سرمایه گذاری، خرید ماشین آلات راهسازی، ایجاد کارگاه های تولیدی جدول و همچنین خرید مستقیم مصالح مورد نیاز برای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا،”محمد کیانی مطلق ” افزود: اقدامات یاد شده به منظور کاهش هزینه های تمام شده پروژه ها و بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات انجام می شود.
در پایان این نشست، از دهیاران فعال که بیشترین پروژه عمرانی را در سطح روستاهای مربوطه داشته اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *