خانه / اخبار / اخبار دزفول / رتبه ۲۱ دزفول در برخورداری از جاده های استاندارد

رتبه ۲۱ دزفول در برخورداری از جاده های استاندارد

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) بنقل ازرهیاب نیوز، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت:دزفول در حوزه راه وروستایی در میان ۲۳شهرستان رتبه ۲۱ را دارد.
وی افزود: میزان برخورداری از راه در دزفول ۳۵تا۴۰ درصد است درحالی که میانگین کشوری ۶۵درصد است و میانگین استانی حدود ۶۰درصد است.
پاپی زاده تصریح کرد:حداقل چهاربار با وزیر سابق در خصوص مسکن مهر  و حوزه راه دزفول جلسه داشته ام ودر بسیاری موارد مباحث بسیار جدی بود چرا که  شهرستان واقعا در حوزه راه دچار مشکل است .
نماینده دزفول تاکید کرد:در حضور وزیر فعلی نیز جاده ها و مکان های مختلفی را در دزفول نام بردیم که قتلگاه هستند و مشکلاتی دارند که هنوز بر روی زمین مانده است.
وی در خصوص سفر وزیر راه به خوزستان گفت:زمانی که وزیر راه به خوزستان آمد رایزنی جدی با وی در خصوص وضعیت جاده های دزفول داشتم که نتیجه آن برگزاری جلسه ای با حضور معاونین وزیر در تهران بود که بنده نیز در آن جلسه حاضر بودم و همین موضوعات را مطرح کردیم که مصوباتی نیز در پی داشت.
پاپی زاده عنوان کرد: البته ما این مصوبات را بودجه نمی بینیم و در حد یک مرهم موقت است و ما قانع نشدیم نهایتا معاون امور راه روستایی وزرات را به دزفول آوردیم و تمام نقاط دورافتاده دزفول را بازدید کردیم.
وی در پایان گفت:مشکل دزفول با بودجه های یکی دو میلیاردی حل نمی شود بلکه نیاز به به یک عزم ملی برای حل معضلات حوزه راه دزفول است .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *