خانه / اخبار / اخبار مسجد / از مسجد چه خبر؟+ تکمیلی

از مسجد چه خبر؟+ تکمیلی

– جلسه هیئت با موضوع بررسی مراسم ایام فاطمیه برگزار شد در این جلسه آقای امیر باقرباغبانی – مسئول دعوت مداحان- ضمن گزارش اسامی مداحانی که برای روضه سه شب آخر ایام فاطمیه دعوت شده اند را داده و از دوستان در این رابطه نظرخواهی نمودند. در ادامه آقای خامسی در رابطه با مداحانی که قرار اس در مراسم عزاداری هیدت سینه زنی که قرار است در روز ۹۳/۱/۱۴ از درب مسجد حرکت کند صحبت کرده و دیگر حاضران نیز نظرات خود را در این رابطه اعلام نمودند. آقای صادق خلف پور – مسئول جلسه جوانان- نیز در رابطه با برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم (ص)و امام صادق(ع) صحبت کرده و از همکاری تمامی دوستان تشکر کردند.لازم به ذکر است این مراسم جشن با مدیریت اعضای جلسه جوانان برگزار شد.

– طبق اخبار رسید تعدادی از اعضای قدیمی مسجد ۵شنبه و جمعه اردویی به مقصد روستای لب سفید برگزار نموده اند و همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه نوجوانان ونونهالان ۵شنبه اردویی یکروزه به مقصد سد تنظیمی اجرا خواهد شد همچنین اردوی یکروزه جلسه جوانان به مقصد شهیون- پیربانگو برگزار خواهد شد.

-آقای سید عزیز علوی مسئول اسبق جلسات مسجد و جلسه جوانان که هم اکنون در شهرستان قم مشغول تحصیل در مقطع دکتری می باشند چند روزی است که به شهر مراجعت نموده اند.

-علی رغم نصب دوربین در سطح مسجد ولی باز هم شاهد دزدیده شدن کفش ها و دمپایی و کاپشن نمازگزاران هستیم.

-آقای رضا کاکا دزفولی – از اعضای جلسه جوانان –  از ناحیه ی آپاندیس دچار آسیب دیدگی  شدند و یکشنبه ۹۲/۱۱/۱ در بیمارستان بزرگ دزفول تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

-جلسه نونهالان ونوجوانان جمعه صبح اردوی به مقصد اردوگاه شهید رجای برگزار می نمایند.

-در تاریخ ۹۲/۱۰/۳۰ گردهمایی اعضای جلسه نونهالان در جلسه نونهالان بر گزار شد.

همچنین ببینید

آئین رونمایی از نرم افزار حسینی فدای حسین

آیین‌ رونمایی از نرم‌ افزار حسینی فدای حسین سومین پیر غلام اهل بیت کشوری و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *