خانه / اخبار / اخبار دزفول / کتاب های خانه مدارس دزفول قدیمی است

کتاب های خانه مدارس دزفول قدیمی است

به گزارش خبرنگار روناش ، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول برگزار گردید .

در این جلسه و پس از خیرمقدم غلامرضا نصرالله پور مدیر آموزش و پرورش دزفول ، برنامه های مدارس این شهرستان برای دهه مبارک فجر تشریح ، و پس از آن نیز سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول طی سخنانی گفت : ۳۳۱۲ دانش آموز دزفولی شامل ۲۲۴۵ دانش آموز پسر و ۱۰۶۷ دانش آموز دختر طی چند مرحله از مناطق عملیاتی جنوب از جمله منطقه عملیاتی فتح المبین ، شرحانی ، هویزه و دهلاویه بازدید نموده اند .

عضو شورای اسلامی شهر دزفول نیز طی سخنانی در خصوص کتاب های خانه مدارس دزفول گفت : این کتاب ها مربوط به ۳۰ تا ۴۰ سال پیش است . وقتی کتاب جدید در مدارس نیست ، چگونه انتظار داریم کتاب و کتابخوانی در جامعه رشد کند ؟!

عظیم سرافراز در سخنی جالب با مهم دانستن جذب مشارکت های مردمی ، به قهر برخی خیرین دزفول اشاره کرد و افزود : از دوستان خیر مدرسه ساز که به هر عنوان قهر کرده اند مجددا دعوت شود و از وجود آن ها در مسائل فرهنگی شهرستان استفاده نمائیم .

محمد رضا کرمی نژاد شهردار دزفول نیز در این نشست سخنانی ایراد نموده و در بخشی از سخنان خود از مسئولین آموزش و پرورش دزفول خواست تا در مقابل دانش آموزان شلوغ از مدیران مدارس حمایت نمایند .

سپس نظیفی نماینده آموزشگاه های غیردولتی دزفول هم گزارشی از این مدارس ارائه کرده و گفت : متاسفانه از مدارس غیرانتفاعی حمایت نشده و این آموزشگاه ها در آستانه تعطیلی قرار دارند .

همچنین محمدی خباز نماینده مدیران مدارس دزفول درخواست کرد تا در ماه های باقیمانده از سال ، جلسات شورای آموزش و پرورش در نقاطی برگزار شوند که در آنجا مشکل وجود دارد .

فرماندار ویژه دزفول هم آخرین سخنران این نشست بود که در بخشی از سخنان خود بیان داشت : انقلاب ما از سال ۱۳۴۲ آغاز ، و در بهمن ماه ۱۳۵۷ به ثمر رسید ، و باید دست آوردهای انقلاب را به دانش آموزان بشناسانیم .

عبدالرضا احسانی نیا همچنین به آشنایی و آگاهی دانش آموزان به مضرات مواد مخدر را یادآوری ، و خواستار تشکیل همایش و نمایشگاه در این خصوص در مدارس دزفول شد .

در پایان جلسه نیز غلامرضا نصرالله پور مدیر آموزش و پرورش دزفول مهم ترین سرفصل امتیاز آوری را تامین و تملک زمین و فروش زمین های بلااستفاده ، تشکیل کارگروه ها و همایش ها ، میزان جذب و هدایای مردمی به مدارس دانست .

* ماشاالله طاهری – روناش

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *