خانه / اخبار / اخبار دزفول / چه دستهایی می خواهند اعتبار دزفول را تخریب کنند ؟!

چه دستهایی می خواهند اعتبار دزفول را تخریب کنند ؟!

به گزارش روناش ، وبلاگ پلاک دزفول امروز طی مطلبی نوشت :

در پی اهانت یک سریال به قوم غیور بختیاری واکنش هایی از جانب بختیاریهای مقیم دزفول صورت گرفت . یقینا اهانت به هر قومی آنهم در رسانه ملی محکوم و غیر قابل دفاع است .اما از آنجا که معمولا در تجمعات اینچنینی افرادی در پی صید ماهی خود هستند ، نیاز است که هوشیار بود. متاسفانه در این تجمعات افرادی فرصت طلب حرکاتی ناشایست انجام دادند که باعث تشویش اذهان عمومی مردم شهرستان شد. پرتاب سنگ به سمت برادران ناجا در حین انجام وظیفه و جراحت فرماندهی ناجا و نیز خسارت به اموال مردم بدور از انصاف بوده و مسیر اعتراض به یک سریال را تغییر داده است.

طوایف مختلف ولایتمدار بختیاری حرکات خلاف قانون و اخلاق و اخلال در سطح شهر بویژه حوادثی که دیروز در اثنای مراسم عبادی و دشمن شکن و فتنه ستیز جمعه صورت گرفت را صریحا محکوم نمودند.

دیروز افراد فرصت طلب در مقابل مصلای جمعه قصد تشنج داشتند که با حضور آگاهانه مردم شریف نقشه آنان خنثی شد و آنان خشم خود را با تخریب تعداد زیادی از وسائل نقلیه پارک شده در آن محل خالی کردند.

این حرکات خوراک خوبی برای رسانه های معاند نظام و بیگانگان شد و بلافاصله تیتر نخست سایتهای ضدانقلاب قرار گرفت. سایت منافقین با شادی در خبری تشنجات جمعه دزفول را اعتراض مردم دزفول به نظام قلمداد کرد !!

این در حالی است که مردم شهرستان دزفول از همه قومیتها وفاداری خود به نظام اسلامی را بارها به اثبات رسانده اند ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز مردم دزفول حماسه آفریدند. حساب عده ای قلیل و آشوبگر از مردم ولایت مدار دزفول و بختیاریهای غیور یقینا جدا است و اراذل از مدارای مسئولان امر سوءاستفاده نمودند.

لذا نکاتی را در این خصوص عرض می کنیم:

۱- اعتراض به روند پخش این سریال باید از مسیر قانونی و از سوی مراجع ذیصلاح دنبال شود و یقینا تجمعات خیابانی و سوءاستفاده افراد فرصت طلب از تجمعات مسیر اعتراض را مختل می کند. ادامه این تجمعات یقینا به صلاح شهرستان نیست و پرواضح است که خلاف قانون است.احساس می شود برخی ها تلاش می کنند اعتراض به یک سریال را به مسائل دیگر وصل کنند!

۲- ایجاد امنیت و آرامش روانی برای همه شهروندان وظیفه مسئولان است،  لذا از مسئولان شهرستان اکیدا خواستاریم اجازه ندهند امنیت و آرامش و آبروی مردم عزیز شهرستان دزفول بازیچه عده ای اراذل شود، آبروی این شهرستان ثمره خون ۲۶۰۰ شهید و تلاش و مجاهدت مردم این دیار است. حوادث دیروز و بازتاب آن در رسانه بیگانه داغی عظیم بر دل دوستداران انقلاب و مردم ولایتمدار شهرستان وارد کرد. دزفول درطول انقلاب مظهر ایجاد امنیت در استان بود و حتی شهید باکری از استان آذربایجان در اوائل انقلاب جهت سرکوب ضدانقلاب در مهاباد از نیروهای رزمنده دزفول کمک گرفت . اینها همه در تاریخ ثبت شده است و اسنادش موجود است ، حال چه دستهایی می خواهند به اعتبار دزفول را خدشه وارد کنند؟!

مسئولان نباید به سادگی و با کدخدامنشی موضوع دیروز را فیصله دهند باید با عوامل و افراد دستگیر شده به شدت برخورد نمایند. مردم بی صبرانه منتظر برخورد با اخلاگران و اطلاع رسانی هستند.

۳- دستگاه محترم قضایی باید عوامل تخریب اموال مردم را در حادثه تلخ دیروز به مردم معرفی و با صدور احکامی محکم و سخت راه را بر ادامه اینگونه حرکات خلاف قانون که باعث عدم آسایش و ترس در دل مردم شده است، مسدود کنند. لازم بذکر است اطلاع رسانی از نحوی برخورد با این اراذل و اوباش می توانند درس عبرتی برای دیگران باشد.

بدیهی است کوتاهی در این خصوص باعث تکرار حوادث مشابهه خواهد شد. متاسفانه در سالهای قبل در چهارشنبه آخر سال نیز عده ای اراذل به اموال عمومی آسیب زده و آسایش شهر را برهم می زدنند .عدم برخورد قاطع و عدم اطلاع رسانی از برخورد صورت گرفته با اراذل منجر به ادامه این حرکات هنجار شکن می شود مسئولان این توصیه دلسوزان شهر را لحظه ای با دقت بیشتر مورد تامل قرار دهند.بی شک اغماض ، سهل انگاری و هرگونه ساده اندیشی در قبال این فتنه در محضر خدای تبارک و تعالی و مردم شهید پرور و شهدای والامقام این دیار گناهی نابخشودنی است.

تصاویر زیر در وبسایت خبری دز ان ان از حوادث دیروز منتشر شده است :

.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *