خانه / اخبار / اخبار دزفول / ارتقای شاخص های بهداشتی ودرمانی،اولویت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سال ۹۳ است

ارتقای شاخص های بهداشتی ودرمانی،اولویت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سال ۹۳ است

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)،”ˈعبدالرحیم صائمی” در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود:کاهش هزینه درمان و تقویت بخش خصوصی در حوزه درمان از دیگر اولویت های کاری این دانشگاه برای سال جدید هدفگذاری شده است.
وی جذب هفت پزشک فوق تخصص از جمله پزشک ریه ، غدد و داخلی را نخستین گام از اهداف دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سالجاری برشمرد و گفت: راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در پردیس دانشگاهی و نیز پیگیری برای انجام پیوند کلیه به عنوان یک عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول دنبال می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول رفع محرومیت های درمانی از مناطق مختلف و دور افتاده این شهرستان را از دیگر اهداف و برنامه های کاری این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد : در کنار توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهر ، تلاش می شود رد پای محرومیت درمانی از مناطق مختلف این شهرستان برچیده شود.
دکتر صائمی همچنین از ارتقای سطح علمی این دانشگاه با بهبود کیفیت آموزشی خبر داد و گفت:برنامه توسعه علمی ، آموزشی و نیز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای سال ۱۳۹۳ تدوین شده است.
وی با بیان اینکه ˈبهداشت و درمان در فضای سیاسی رشد نمی کند و موفق نیستˈ افزود:حمایت از حضور بیشتر دولت در بخش بهداشت و درمان در دزفول با هدف ارتقای خدمات و زیر ساخت های بهداشتی و درمانی این شهرستان ضروری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ادامه از راه اندازی دو مرکز تحقیقاتی طی امسال در دزفول خبر داد و خاطر نشان کرد:مجوز احداث بیمارستان تخصصی زنان دزفول نیز اخذ شده است.
صائمی با اشاره به کمک ۱۷۰ میلیارد ریالی یک خیر دزفولی برای احداث بیمارستان سوانح و سوختگی افزود: تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان در دزفول بالاست.
به گزارش ایرنا، وی تلاش برای برچیده شدن پدیده زشت ˈزیر میزیˈ و جذب مشارکت خیرین در توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در دزفول ، ارتقای سطح خانه های بهداشت در مناطق محروم شوش و احداث یک بیمارستان جدید در این شهرستان همچنین تبدیل بیمارستان نظام مافی به بیمارستان جاده ای و نیز کمک به راه اندازی هر چه زودتر تنها بیمارستان گتوند را از دیگر اولویت های کاری این دانشگاه در سال ۱۳۹۳ عنوان کرد.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *