خانه / اخبار / اخبار دزفول / تجلیل از مادران شهدای دزفول و بی توفیقی مسئولان !

تجلیل از مادران شهدای دزفول و بی توفیقی مسئولان !

صبح دیروز همزمان با سالروز وفات ام البنین (س) مراسم تجلیل از مادران شهدا باکمال تاسف، بطور غریبانه ،آن هم بدون حضور مسئولان ارشد شهرستان! برگزار شد . بنابر این خبر، در این مراسم مادرانی شرف حضور داشتند که برخی از آنها سه فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده بودند و اید در برابر این اسوه های صبر سر تعظیم فرو آورد.

آری، امروز همه چیز تغییر کرده است کار به جایی رسیده که مسئولان مدعی حتی در مراسمی که تحت عنوان “تجلیل از مادران شهدا”! برگزار می شود نیز شرکت نمی کنند!(نه مسئولین نظامی و فرهنگی و نه مسئولین اداری شهرستان!!!) البته مسئولین بنیاد شهید بودند. که به نظر می رسد، آن هم احتمالا چون میزبان بودند حضور پیدا کرده اند.حال انشاالله که مسئولان از برگزاری این مراسم بی اطلاع بوده باشند که توفیق حضور در این مراسم معنوی  را از دست داده اند ! و اگر اینچنین باشد که به مسئولان برگزار کننده (هئیت رزمندگان و بنیاد شهید) این ایراد جدی وارد است که چرا مراسم را بدون حضور مسئولان و مردم برگزار کرده اند ! چه کسانی باید از مادران شهدا در این مراسم تجلیل کنند؟! کدام مراسم تجلیل ؟! شاید هم مطلع بوده اند اما ، آقایان کارهای مهم تر از شرکت در این مراسم  را داشته اند. البته شاید هم برخی از مسئولان این مراسم را غم انگیز می دانند و معتقدند این مراسمات باشادی تعارض دارد و به همین دلیل شرکت نکردند!

به هرحال برخی ها معتقد هستند اگر این برنامه های فرمالیته برگزار نشود بهتر است! والدین شهدا افتخار ملی کشور هستند و مراسم باید در شان ایثار این بزرگواران باشد ؛ امیدواریم که مسئولان ، رهبر فرزانه انقلاب و رئیس جمهور محترم را الگو قرار دهند که چگونه این بزرگواران در بیت معظم شهدا حضور پیدا کرده و از آنها دلجویی می نمایند. شفاف و صریح عرض کنیم این مراسمات تجلیل نیست کلاه گذاشتن سر خودمان است!

آخر قراراست چه زمانی از خواب غفلت بیدار شویم؟! امسال قرار است جهاد فرهنگی کنیم ، یکی از اقدامات فرهنگی در این برهه ترویج روحیه ایثار و جهاد است ، نکند با نام سال فقط شعاری برخورد کنیم ، پدران و مادران شهید سرمایه هایی در کنار ما هستند که متاسفانه هر ازگاهی از بین ما پرواز می کنند ،یادمان نرود که آن پیر سفرکرده جماران حضرت امام روح الله فرمودند:”خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند.”

پس ای مسئولین! از خواب غفلت بیدار شوید! که در غیر این صورت،فردای قیامت شرمنده شهدا خواهید شد!

در گزارشی که روناش از این مراسم منتشر نموده، آورده است:”همایش “تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا” به همت واحد خواهران پیروان عترت هیئت رزمندگان و عاشقان ثارالله دزفول و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ، در محل سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و با حضور رئیس این بنیاد برگزار گردید .اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه شاهد سمیه و پس از آن نیز سخنرانی خانم دوستانی (مادر شهیدان ناجی و خواهر شهیدان دوستانی) و سخنرانی خانم روغنی (مادر شهیدان روغنی) از دیگر برنامه های این آیین بود .

وبلاگ پلاک

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *