خانه / اخبار / اخبار دزفول / بیکار بود به‌ تندروها پیوست ! / پدر فرمانده نظامی داعش از پسرش می گوید

بیکار بود به‌ تندروها پیوست ! / پدر فرمانده نظامی داعش از پسرش می گوید

بیکار بود به‌ تندروها پیوست ! / پدر فرمانده نظامی داعش از پسرش می گوید

به گزارش سرویس بین الملل روناش ، عمر الشیشانی ۲۸ ساله، زاده گرجستان است و بنابر گزارش‌ها فرماندهی داعش در جبهه شمال سوریه را برعهده دارد. او با ریش بلند قرمز رنگ و کلاهی که معمولا به سر دارد، در بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده توسط داعش به راحتی قابل شناسایی است. تیمور باتیراشویلی، پدر عمر شیشانی به بی‌بی‌سی گفته است که در حال حاضر هیچ ارتباطی…

پدر عمر شیشانی، یکی از فرماندهان ارشد داعش که در سوریه می‌جنگد گفته است که پسرش با تربیت مسیحی بزرگ شده و به این دلیل به افراطیون بنیادگرا روی آورده که نتوانسته کار دیگری پیدا کند!

به گزارش سرویس بین الملل روناش ، عمر الشیشانی ۲۸ ساله، زاده گرجستان است و بنابر گزارش‌ها فرماندهی داعش در جبهه شمال سوریه را برعهده دارد. او با ریش بلند قرمز رنگ و کلاهی که معمولا به سر دارد، در بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده توسط داعش به راحتی قابل شناسایی است. تیمور باتیراشویلی، پدر عمر شیشانی به بی‌بی‌سی گفته است که در حال حاضر هیچ ارتباطی با پسرش ندارد.

بیکار بود به‌ تندروها پیوست ! / پدر فرمانده نظامی داعش از پسرش می گوید

او می‌گوید پسرش بعد از آن که حدود شش سال پیش ارتش گرجستان را به دلایل پزشکی ترک کرده، نتوانسته کاری پیدا کند و به همین دلیل جذب گروه‌های افراطی شده است. خانواده عمر شیشانی در منطقه‌ای فقیرنشین در چچن، در همسایگی گرجستان زندگی می‌کنند و باتیراشویلی می‌گوید پسرش توسط روحانیون مسلمان تندرو در این منطقه شست‌وشوی مغزی شده است.

عمر شیشانی تا پیش از پیوستن به داعش رهبر گروه ‘جیش‌ المهاجرین و الانصار’ بود که بسیاری از اعضای آن افرادی از اهل شمال قفقاز هستند. برآورد می‌شود که صدها شهروند چچنی در سوریه و عراق همراه با نیروهای داعش در حال جنگ با دولت مرکزی هستند.

منبع : بهار

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *