خانه / اخبار / اخبار دزفول / تعجب تایم از خبر خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی

تعجب تایم از خبر خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی

تعجب تایم از خبر خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی

وب سایت مجله تایم آمریکا از انتشار یک گزارش در ایران که گروه تروریستی داعش را دست ساخته آمریکا توصیف کرده است، ابراز تعجب کرد.

به گزارش گروه رسانه روناش ، تایم در گزارشی با اشاره به صفحه یک روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز که به ماجرای گروه تروریستی داعش پرداخته است، می نویسد: مبنای این گزارش روزنامه انگلیسی زبان چاپ تهران خبری مجعول است که منشا آن…

به گزارش گروه رسانه روناش ، اگر چنین گزارشی در دوران احمدی نژاد از خبرگزاری رسمی و وابسته به دولت جمهوری اسلامی ایران منتشر می شد، جای تعجب نداشت، اما انتشار چنین گزارشی از خبرگزاری رسمی ایران در دوره دولت میانه روی روحانی مایه تعجب است …

وب سایت مجله تایم آمریکا از انتشار یک گزارش در ایران که گروه تروریستی داعش را دست ساخته آمریکا توصیف کرده است، ابراز تعجب کرد.

به گزارش گروه رسانه روناش ، تایم در گزارشی با اشاره به صفحه یک روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز که به ماجرای گروه تروریستی داعش پرداخته است، می نویسد: مبنای این گزارش روزنامه انگلیسی زبان چاپ تهران خبری مجعول است که منشا آن خبرگزاری ایرنا است.

تایم می نویسد: ایرنا اخیرا یک گزارش مفصل درباره اظهارات ” ادوارد اسنودن” مقاطعه کار امنیتی فراری آمریکا به روسیه منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ایجاد گروه داعش یک طرح مشترک آمریکایی و انگلیسی برای تامین امنیت اسراییل است.

ایرنا در این گزارش به نقل از اسنودن می نویسد: ساخته و پرداخته کردن گروه داعش یک عملیات مشترک اطلاعاتی به نام ” نیش زنبور” و کار مشترک سرویس های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا برای ایجاد یک تهدید جدید در خاورمیانه و به حاشیه راندن تهدید اسراییل و از این طریق تامین امنیت رژیم اسراییل است.

تایم می نویسد: این مصاحبه در حالی به نقل از اسنودن منتشر شده است، که این مقاطعه کار فراری سازمان امنیت ملی آمریکا(NSA) هیچ مصاحبه ای در این باره نداشته است.

تایم در ادامه می نویسد: اگر چنین گزارشی در دوران احمدی نژاد از خبرگزاری رسمی و وابسته به دولت جمهوری اسلامی ایران منتشر می شد، جای تعجب نداشت، اما انتشار چنین گزارشی از خبرگزاری رسمی ایران در دوره دولت میانه روی روحانی مایه تعجب است.

تایم در ادامه به مصاحبه خود با حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان اشاره می کند و می نویسد حتی شریعتمداری از انتشار یک مصاحبه جعلی منسوب به اسنودن در خبرگزاری ایرنا بهت زده است و در این باره می گوید : ” من از ابتدا می دانستم آن مصاحبه نقل شده از اسنودن عجیب و غریب بود چون تاریخ تمام اتفاقاتی که در عراق شاهدش هستیم به بعد از فرار اسنودن از آمریکا مرتبط است و اسنودن بیش از یک سال است که به اسناد جدید اطلاعاتی آمریکا دسترسی ندارد.”

منبع : عصر ایران

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *