خانه / اخبار / اخبار دزفول / «رونـاش» همچنان پیشتاز رسانه های شـمـال خوزسـتـان / آخرین رتبه بندی برترین سایت های خبری خوزستان ، شمال خوزستان و دزفول

«رونـاش» همچنان پیشتاز رسانه های شـمـال خوزسـتـان / آخرین رتبه بندی برترین سایت های خبری خوزستان ، شمال خوزستان و دزفول

روناش : امروزه و با به حاشیه رانده شدن رسانه های مکتوب ، این رسانه های مجازی هستند که با توان به روز رسانی لحظه ای برای بسیاری از مردم بعنوان موثق ترین منبع خبری مورد استفاده قرار می گیرند .

استان خوزستان هم همگام با رشد و تقویت این گونه رسانه ها در سراسر کشور ، خود را به این تکنولوژی مورد قبول عموم مجهز ساخته و توفیقات مطلوبی را هم بدست آورده است ….

روناش : امروزه و با به حاشیه رانده شدن رسانه های مکتوب ، این رسانه های مجازی هستند که با توان به روز رسانی لحظه ای برای بسیاری از مردم بعنوان موثق ترین منبع خبری مورد استفاده قرار می گیرند .

استان خوزستان هم همگام با رشد و تقویت این گونه رسانه ها در سراسر کشور ، خود را به این تکنولوژی مورد قبول عموم مجهز ساخته و توفیقات مطلوبی را هم بدست آورده است . هرچند هنوز هم بیش از این رسانه های استانی و شهرستانی خوزستان باید مظلومیت این خطه را فریاد بزنند و از آن دفاع نمایند .

در شهرستان دزفول هم رسانه های خوبی سال هاست که در حال فعالیت بوده و به تازگی هم رسانه هایی تازه تاسیس و با پتانسیل بالا در این شهرستان تشکیل شده اند .

در زیر به ارائه آماری مختصر از رتبه برخی از این سایت ها توسط آخرین آمار ارائه شده توسط موسسه معتبر الکسا (مرجع رتبه بندی سایت های جهان بر اساس شاخص های دقیق و حرفه ای) می پردازیم :

* رتبه های زیر بر اساس رنکینگ ایران در مورخ یکم مرداد ماه ۱۳۹۳ محاسبه و منتشر شده اند :

رتبه بندی رسانه های برتر خوزستان :

۱ – خوزنیوز ۸۳۹

۲ – رهیاب ۱۲۲۶

۳ – شوشان ۳۵۱۳

۴ – روناش ۴۳۹۶ (روناش بعلت اختلالات اخیر سرور و قطعی ۳ روزه و نهایتا تغییر سرور خود با افت رتبه  البته غیر قابل تاثیری در چند روز اخیر مواجه بوده است)

۵ – شبکه خبری دز (دز ان ان) ۵۱۹۴

۶ – عصر آبادان ۵۸۸۲

** شایان ذکر است که نام «خورنا» یکی از رسانه های موفق و با پتانسل استان با محوریت شهرستان ماهشهر نیز با رتبه ۷۸۲۸ ، در بین ده رسانه برتر خوزستان دیده می شود .

————————————————-

رتبه بندی رسانه های برتر شمال خوزستان :

۱ – روناش ۴۳۹۶

۲ – شبکه خبری دز (دز ان ان) ۵۱۹۴

۳ – پیک شوشتر ۹۳۸۷

————————————————-

رتبه بندی رسانه های دزفول :

۱ – روناش ۴۳۹۶

۲ – شبکه خبری دز (دز ان ان) ۵۱۹۴

۳ – دزفول امروز ۹۲۱۹

۴ – سیاسیون ۱۴۶۱۶

۵ – دزفیل ۲۴۱۲۰

۶ – دزتایمز ۲۶۴۲۴

۷ – دزنا ۲۴ – ۳۲۴۹۵

۸ – هنردز ۳۳۷۷۹

۹ – دزفول نیوز ۷۷۱۱۳

۱۰ – دزنیوز ۷۹۲۸۵

** البته گفتنی است که شاخه خوزستان خبرگزاری های کشوری نیز چون ایرنا ، ایسنا ، مهر و غیره هم در این استان در حال فعالیت بوده که بعلت زیرشاخه یا ساب دامین بودن ، امکان محاسبه دقیق رتبه آن ها در الکسا وجود ندارد .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *