خانه / اخبار / اخبار دزفول / موفقیت های پزشکی دزفول در یک سال و نیم اخیر تشریح شد

موفقیت های پزشکی دزفول در یک سال و نیم اخیر تشریح شد

موفقیت های پزشکی دزفول در یک سال و نیم اخیر تشریح شد

به گزارش خبرنگار روناش ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین نامگذاری ۷ مرکز بهداشتی دزفول به نام ۷ شهید این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس که صبح دیروز در محل سالن اجتماعات غدیر این دانشگاه به همت دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با همکاری سپاه دزفول برگزار شد و در پایان هم از خانواده این شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد ، گزارشی از عمل…

توسط دکتر صائمی ؛

به گزارش خبرنگار روناش ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین نامگذاری ۷ مرکز بهداشتی دزفول به نام ۷ شهید این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس که صبح دیروز در محل سالن اجتماعات غدیر این دانشگاه به همت دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با همکاری سپاه دزفول برگزار شد و در پایان هم […]

به گزارش خبرنگار روناش ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین نامگذاری ۷ مرکز بهداشتی دزفول به نام ۷ شهید این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس که صبح دیروز در محل سالن اجتماعات غدیر این دانشگاه به همت دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با همکاری سپاه دزفول برگزار شد و در پایان هم از خانواده این شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد ، گزارشی از عملکرد یکسال و نیم دانشگاه علوم پزشکی تقدیم حاضرین نمود .

موفقیت های پزشکی دزفول در یک سال و نیم اخیر تشریح شد

دکتر عبدالرحیم صائمی با اشاره به فضاهای مناسب دزفول گفت : همه ما تلاش کردیم حاکمیت دولت را در دزفول داشته باشیم و در راستای تعهدی که عزیزان از ما می خواستند حرکت کنیم و به مقصد برسیم و این تلاش ها به خاطر این بود که شرمنده شهیدانمان نباشیم . در یک فضای کاملا بسته و عقب مانده و بسیار طولانی حرکت کردیم تا کمبودها را شناسایی و برطرف نماییم ؛ تا حاکمیت دولت و نظام را در دزفول پررنگ کنیم .

وی افزود : امروز در شرایطی هستیم که دانشگاه علوم پزشکی و فضای آموزشی شناسنامه دار شده است ؛ دولت را دعوت کردیم تا به ما امکانات بدهد . امروز لیاقت مردم خیلی بیشتر از داشته هایمان است ؛ بنابراین اعتماد سازی کردیم ، جاذبه ایجاد کردیم ، تا جایی که امروز ۲ و نیم میلیون جمعیت را داریم درمان می کنیم . ظرفیت اورژانس دزفول ۴ هزار نفر است که در حال حاضر به ۱۶ هزار نفر در ماه سرویس می دهد . جراحی قلب دزفول افتخار شماست . تنها شهری در کشور هستیم که جراحی قلب باز داریم .

دکتر صائمی ایستگاه بعدی را افتتاح مرکز سرطانی دزفول نام برد و اظهار داشت : ۷۲۱ دانشجو در شهر شما دارند کسب عِلم میکنند . ما هم اکنون ۹۲ دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول داریم . ۳ دانشکده در دزفول فعالیت دارند . مجوز بیمارستان یا زهرا (س) هم گرفته شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد : باید مراکز علمی و آموزشی را توسعه بدهیم و از سیستم های روز استفاده کنیم تا به توسعه برسیم ؛ آن روز توانسته ایم بخش کوچکی از نیاز مردم را فراهم کنیم . در بخش سلامت تقریبا در حال عبور هستیم و امکانات و تجهیزات در حد متوسط و قابل قبول است . بیمارستان تامین اجتماعی را شروع خواهیم کرد و بخش پیوند کلیه به زودی راه اندازی خواهد شد . الحمدالله شتاب دهنده خطی با هزینه ۱۷ میلیارد تومان در ۷ طبقه در دزفول در حال احداث است ، که امتیاز بسیار بالایی است و با احداث این مرکز خیلی از مشکلات بیماران صعب العلاج حل خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به سرویس دهی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی دزفول به استان های لرستان ، ایلام و شهرهای همجوار شمال خوزستان گفت : هر سال تعداد دانشجویان بیشتری به حوزه ما افزوده خواهند شد . این دانشجویان سفیرانی هستند که در آینده به نقاط مختلف کشور خواهند رفت .

دکتر عبدالرحیم صائمی در پایان با اشاره به راه اندازی اورژانس هوایی که مجوزش گرفته شده است ، بیان داشت : بر این باوریم تا خدمات بیشتری یه شهروندان بدهیم ؛ به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، ۴۱ خانه بهداشت را پوشش خواهیم داد .

* ماشاالله طاهری – روناش

موفقیت های پزشکی دزفول در یک سال و نیم اخیر تشریح شد

.

اخبار مرتبط :

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *