خانه / اخبار / اخبار دزفول / چهره نگاری ، کیف قاپ را در دزفول به دام انداخت

چهره نگاری ، کیف قاپ را در دزفول به دام انداخت

چهره نگاری ، کیف قاپ را در دزفول به دام انداخت

فرمانده ناجا دزفول ظهر امروز به خبرنگار روناش گفت : در پی یک مورد کیف قاپی در دزفول و مراجعه مالباخته به پلیس آگاهی ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت . در ادامه با توجه به اظهارات شخص مالباخته در خصوص چگونگی سرقت و مشخصات ظاهری فرد سارق ، ماموران با استفاده از چهره نگاری و بررسی سوابق مجرمان ، موفق به شناسایی کیف قاپ شده ، ک…

فرمانده ناجا دزفول ظهر امروز به خبرنگار روناش گفت : در پی یک مورد کیف قاپی در دزفول و مراجعه مالباخته به پلیس آگاهی ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت . در ادامه با توجه به اظهارات شخص مالباخته در خصوص چگونگی سرقت و مشخصات ظاهری فرد سارق ، ماموران […]

فرمانده ناجا دزفول ظهر امروز به خبرنگار روناش گفت : در پی یک مورد کیف قاپی در دزفول و مراجعه مالباخته به پلیس آگاهی ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت . در ادامه با توجه به اظهارات شخص مالباخته در خصوص چگونگی سرقت و مشخصات ظاهری فرد سارق ، ماموران با استفاده از چهره نگاری و بررسی سوابق مجرمان ، موفق به شناسایی کیف قاپ شده ، که پس از هماهنگی با مقام قضایی ، متهم در یک عملیات غافلگیرانه ، توسط ماموران در مخفیگاهش دستگیر شد .

سرهنگ پاسدار احمد چنداز افزود : متهم در بازجویی های فنی پلیس ، به ۵ فقره کیف قاپی از جمله سرقت کیف مالباخته اعتراف کرد .

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه کیف قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر ترک نشین با کلاه انجام می شود ، به شهروندان توصیه کرد تا مواظب این قبیل از موتورسواران باشند و کیف خود را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کنند .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *