خانه / اخبار / اخبار دزفول / روحانی: صدا و سیما آزادی بیان و افکار را تضمین کند

روحانی: صدا و سیما آزادی بیان و افکار را تضمین کند

روحانی: صدا و سیما آزادی بیان و افکار را تضمین کند

جلسه هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست دکتر روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداختند.

به گزارش حوزه دولت روناش ، در ابتدای جلسه دکتر روحانی با تبریک انتصاب دکتر سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رسالت این رسانه را تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش‌های مردم و اقوام، رابطه نزدیک‌

با اشاره به تغییر رییس سازمان صدا و سیما؛

به گزارش حوزه دولت روناش ، جلسه هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست دکتر روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداختند. در ابتدای جلسه دکتر روحانی با تبریک انتصاب دکتر سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رسالت این رسانه را تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین […]

جلسه هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست دکتر روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداختند.

به گزارش حوزه دولت روناش ، در ابتدای جلسه دکتر روحانی با تبریک انتصاب دکتر سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رسالت این رسانه را تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش‌های مردم و اقوام، رابطه نزدیک‌تر مردم با دولت و ارتقای سرمایه اجتماعی که در انتخابات ۲۴ خرداد با حضور و مشارکت موثر مردم ایجاد شد، دانست و تاکید کرد: برای ارتقای این سرمایه نقش سازمان صدا و سیما بسیار تاثیرگذار است.

رییس جمهور اجرای خواست و مطالبات مردم و اجرای قوانین را نیازمند همکاری رسانه ملی و دولت دانست و دلیل اهمیت آن سازمان را انتصاب رییس رسانه ملی توسط رهبری معظم انقلاب و تحت نظارت سه قوه بودن صدا و سیما ذکر کرد. روحانی افزود: صدا و سیما باید آزادی بیان و افکار را تضمین کند و بنابر این یک رسانه فراجناحی و فرا اقوامی و در یک کلمه رسانه ملی و متعلق به عموم ملت ایران است که باید از منافع و عزت همه ملت دفاع کند.

روحانی: صدا و سیما آزادی بیان و افکار را تضمین کند

رییس جمهور ادامه داد: دکتر سرافراز یکی از فرزندان انقلاب و از خانواده معزز شهدا و نام آشنا و برخوردار از تخصص و تجربه طولانی در صدا و سیما است و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواریم که صدا و سیما به نقطه‌ای برسد که به فرموده امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) دانشگاه عمومی باشد. روحانی همچنین از خدمات مهندس ضرغامی و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه، گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت‌های ما، با شعار سهم من در ایمنی راه‌ها ارائه و به مسئولیت همه شهروندان و دستگاه‌های مختلف در تامین ایمنی تاکید شد. بر پایه این گزارش خوشبختانه از سال ۱۳۸۵ به بعد شاهد روند کاهش تلفات جاده‌ای از ۲۸ هزار نفر به ۱۸ هزار نفر علی‌رغم چند برابر شدن تعداد اتومبیل‌ها هستیم،‌ افزون بر اینکه در شش ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۶.۵ درصد کاهش تلفات داشته‌ایم.

در این جلسه تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی به تصویب هیات وزیران رسید. با تصویب دولت مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال اعتبار بابت پرداخت دیون و تعهدات ایجاد شده در اثر حوادث غیرمترقبه در سال ۱۳۹۲ ناشی از عدم تخصیص اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافت. هیات وزیران همچنین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای کنترل و مهار آب‌های سطحی و پیشگیری از وقوع سیلاب در ۱۲ شهر استان اصفهان، در اختیار استانداری اصفهان قرار داد.

روحانی: صدا و سیما آزادی بیان و افکار را تضمین کند

مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ها و ۶۴۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای به نسبت مساوی بابت بازسازی،‌جبران خسارت، پرداخت دیون و تعهدات ایجاد شده در سال ۱۳۹۲ ناشی از عدم تخصیص اعتبار در اختیار استانداری آذربایجان شرقی قرار گرفت.

دولت همچنین مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیل و اقدامات پیشگیرانه از حوادث غیرمترقبه شهرستان کاشان، به استان اصفهان اختصاص داد. در ادامه وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی در خصوص «نحوه بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در مجلس شورای اسلامی» به هیات وزیران ارائه داد.

با تصویب دولت وزارت راه و شهرسازی مجاز است برای اجرای آزادراه تبریز – شهر سهند به طول حدود ۲۰ کیلومتر، شامل طراحی، مطالعات، آزادسازی مسیر، احیای آزادراه و ایجاد تاسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره‌برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری از آزادراه تبریز – شهر سهند با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اقدام نماید.

منبع : ایسنا

.

اخبار مرتبط :

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *