خانه / اخبار / اخبار دزفول / شهردار اهواز:با هرگونه تخلف در حوزه شهری برخورد قانونی می شود

شهردار اهواز:با هرگونه تخلف در حوزه شهری برخورد قانونی می شود

شهردار اهواز:با هرگونه تخلف در حوزه شهری برخورد قانونی می شود

به گزارش روناش ، ‘سید خلف موسوی ‘ شنبه در تمرین مبارزه با تخلفات شهری که شنبه در محل جاده ساحلی اهواز برگزار شد بیان کرد:یکی از نشانه های یک شهر قانونمند ،ایجاد نظم و انضباط در مسائل شهری است.

وی ادامه داد: اجرائیات شهرداری اهواز باید برابر قانون با متخلفان و افرادی که با هر نوع شغل برای عموم مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد قانونی داشته…

شهردار اهواز با اشاره به اینکه با تخلفات حوزه های شهری برخورد قانونی می شود گفت: به هیچ فردی اجازه نمی دهیم با کارهای غیر قانونی مانند سد معبر و تغییر کاربری، حقوق سایر افراد جامعه را در شهر اهواز ضایع کند.

به گزارش روناش ، ‘سید خلف موسوی ‘ شنبه در تمرین مبارزه با تخلفات شهری که شنبه در محل جاده ساحلی اهواز برگزار شد بیان کرد:یکی از نشانه های یک شهر قانونمند ،ایجاد نظم و انضباط در مسائل شهری است.

وی ادامه داد: اجرائیات شهرداری اهواز باید برابر قانون با متخلفان و افرادی که با هر نوع شغل برای عموم مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد قانونی داشته باشد.

شهردار اهواز بیان کرد: مسوولان شهرداری اهواز باید تلاش کنند از ساخت و سازهای غیر مجاز ،افتتاح واحدهای غیر مجاز ، ایجاد مشاغل مزاحم در شهر و یا در معابر شهری جلوگیری کنند.

موسوی بیان کرد: اگر برخی افراد در تغییر کاربری زمین و ساختمان ها و همچنین ساخت وسازهای غیر مجاز آزاد باشند شهرداری اهواز حتی نمی تواند به وظیفه ذاتی اصلی خود عمل کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه این شهرداری هر ماه با حدود ۳۰۰ تخلف تصرف زمین در اهواز برخورد قانونی می کند بیان کرد: همچنین ماموران اجرائیات اهواز ماهانه با ۶۰۰ مورد سد معبر برخورد قانونی می کنند.

موسوی از راه اندازی کلانتری شهرداری اهواز خبر داد وگفت: زمین مورد نظر برای راه اندازی این کلانتری آماده شده و به زودی با همکاری نیروی انتظامی استان تمامی مسائل مربوط به اجرائیات شهرداری اهواز به این کلانتری منتقل می شود.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز با اشاره به اجرای مانور مقابله با تخلفات شهری گفت: شهرداری اهواز بیش از سه سال است که مشغول اجرای این برنامه است و از سایر کلانشهر های کشور عقب تر است.

‘علیرضا عالیپور’ افزود: در حال حاضر ۳۰۰نفر در اجرائیات شهرداری اهواز در حال کار هستند که با توجه به مشکلات مناطق حاشیه نشین اهواز و مشکلات متعدد در این شهر کار نیروهای این بخش بسیار سخت است.

تمرین بزرگ مقابله با تخلفات شهری به مدت یک هفته در شهر اهواز انجام می شود و در پایان این هفته کلانتری شهرداری اهواز افتتاح می شود.

منبع : ایرنا

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *