خانه / اخبار / اخبار دزفول / رژه موتورسواران بسیجی ازفرودگاه دزفول تاگلزارشهیدآباد برگزار گردید+تصویر

رژه موتورسواران بسیجی ازفرودگاه دزفول تاگلزارشهیدآباد برگزار گردید+تصویر

به گزارش دزمهراب همزمان با آغاز جشن های ایام الله دهه فجر، صبح امروز رژه موتور سواران بسیجی دزفول از درب فرودگاه دزفول به سمت گلزار شهیدآباد برگزار گردید.

فرمانده حوزه بلال حبشی دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب در این زمینه گفت: این برنامه که امروز شاهد برگزاری آن بودیم به یاد همان لحظه ایی بود که تمام قلب های تپنده در ایران منتظر ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن بودند و هنگام ورود ایشان شور و شعف وصف ناپذیری در دلهای مردم وجود داشت.

پاسدار حسن بیانی با بیان اینکه این برنامه همزمان با ورود تاریخی امام در ساعت ۹:۳۳ صبح ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ بود، تصریح کرد: امیدواریم که با برگزاری چنین برنامه هایی هم یاد حضرت امام و نیز یاد شهداء زنده بماند و فراموش نکنیم برای اینکه انقلاب به اینجا برسد ما چقدر خون داده ایم و چقدر توان و زحمت کشیدیم و انشاءالله همه ما بتوانیم بدین سبب میراث دار خوبی برای شهدا و علما باشیم.

همچنین فرمانده حوزه مالک اشتر نیز در گفتگو با خبرنگار دزمهراب، ضمن تبریک دهه فجر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام از فرانسه به ایران و از فرودگاه مهرآباد به بهشت زهرا(س)، بسیجیان حوزه مالک اشتر و بلال حبشی دزفول به یاد همان لحظه در ساعت ۹:۳۳ از فرودگاه دزفول به سمت گلزار شهید آباد رژه موتوری رفتند.

پاسدار عظیم سرتیپی افزود: پس از ورود بسیجیان به گلزار شهیدآباد در مقابل مزار مطهر شهدای انقلاب که دزفول ۲۹ شهید انقلاب تقدیم کرده که بیش از ۱۰ شهید در شهیدآباد دفن هستند ادای احترام کردند و گروه رزم نوازان تیپ ۲۹۲ زرهی نیز در این برنامه ما را یاری نمودند.

IMG_4203IMG_4217IMG_4225IMG_4256IMG_4263IMG_4288IMG_4294IMG_4303IMG_4334IMG_4354IMG_4367IMG_4376IMG_4387IMG_4390IMG_4404

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *