خانه / اخبار / اخبار دزفول / سرهنگ محتشمی راد:مسئولین شهرستان بستر هم افزایی در امورات فرهنگی را ایجاد نمی کنند

سرهنگ محتشمی راد:مسئولین شهرستان بستر هم افزایی در امورات فرهنگی را ایجاد نمی کنند

ه گزارش دزمهراب فرمانده سپاه ناحیه دزفول، پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان دزفول نمود.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ضمن اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی اظهار داشت: دینی و اسلامی بودن، مردمی بودن، سازش ناذیری با استکبار، فرهنگی و معنوی بودن، برخورداری از رهبری شایسته و دانا، هدایت و رهبری انقلاب توسط علما و روحانیون، وحدت و یکپارچگی در مدیریت و رهبری انقلاب و اطاعت وصف ناپذیری مردم از امام از جمله ویژگی های مهم این انقلاب اسلامی میتواند باشد.

محتشمی راد

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه باید بسیجی جهت انتقال خصوصیات و بسترهای انقلاب اسلامی به نسل های جوان صورت گیرد، افزود: اگر اوضاع قبل انقلاب تبین نشود قطعاً نسل سوم و چهارمی که آن زمان را درک نکردند آن انگیزه تداوم انقلاب و عزت مندی را نخواهند داشت و کم کم اهداف انقلاب کمرنگ و فراموش خواهد شد.

محتشمی راد شعار سی و هفتمین سالگرد انقلاب را “تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری همدلی و همزبانی” اعلام و اذعان نمود: از جمله اهداف انقلاب نیز نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم ستم شاهی، ایجاد جمهوری اسلامی در کشور، استقلال سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی، حفظ ارزشها و کرامات والای انسانی، آزادی انسان تؤم با مسئولیت او در برابر خدا، گسترش فرهنگ اسلامی و اعتقادات دینی در سراسر جهان، نفی استعمار و سلطه خارجی، حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان، اجرای قوانین و مقررات شرع مقدس اسلامی و مبارزه با مذاهب فساد و تباهی بوده است.

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اشاره داشت و گفت: در حوزه دین، اثبات عدم جدایی دین از سیاست و اثبات توانایی قدرت اسلام و تشیع برای بدست گرفتن حکومت قابل مطرح است، همچنین از دستاوردهای جهانی در حوزه سیاست تحقیر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و شکست ابر قدرت های پوشالی شرق و غرب و نیز عزت وقدرت یافتن ایران در منطقه و جهان میباشد.

محتشمی راد ادامه داد: از دستاوردهای داخلی در حوزه مردم و حکومت، اتکا به مردم در حل مشکلات اساسی و نیز برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات، همچنین در حوزه نظامی نیز صادر تجهیزات نظامی به بیش از ۵۰ کشور دنیا، و در حوزه محرومیت زدایی نیز توسعه شبکه آب برق و بهداشت درمان و ایجاد راه، در حوزه آموزش و پرورش نیز مبارزه با بی سوادی و تحول در نظام تربیتی و علمی از جمله این موارد است که میشود مطرح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول تصریح کرد: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی ولی ما شاهد یک حرکت مثبت و چشمگیری از سوی مسئولین نیستیم؛ در حوزه اقتصاد هنوز دولتمردان ما آن توجه لازم را ندارد و اکنون شاهد انعقاد قرارداد ورود خودرو میباشیم و این با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد افزود: آیا تکنولوژِی ساخت موشک سختتر است یا خودرو که قرداد ورود خودرو منعقد می کنیم؛ این داستان وابستگی و عقب بودن ما مدام در حال تکرار است؛ ما این باور را نداریم و شاید این مافی هایی که پشت پرده هستند این اجازه را نمی دهند که فضایی در کشور برای بهره مندی از توانایی های جوانان محیا شود و اقتصاد مقاوتی و استقلال اقتصادی محقق بشود.

IMG_4159

وی همچنین ضمن اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: متولیان و مسئولین شهرستان بستر هم افزایی در امورات فرهنگی را ایجاد نمی کنند و به صورت جزیره ایی هرکس کاری برای خود انجام می دهد؛ جلسه اعلام برنامه های دهه فجر باید از روزها قبل انجام میشد تا بتوانیم از ظرفیت ادارات شهرستان نهایت استفاده را ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه هرکس مسئولیت دارد که وارد میدان بشود و رسالت انقلابی خود را انجام دهد، تصریح کرد: در انتخابات هر رای ما سرنوشت ساز است و حضور ما در پای صندوق های رای به تثبت نظام جمهوری اسلامی و انتخاب ما به جهت گیری های درست و پیشبرنده انقلاب کمک خواهد کرد.

سرهنگ محتشمی راد در ادامه برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر در دزفول را به این گونه عنوان واظهار کرد: در روز نخست رژه موتوری از پایگاه چهارم شکاری به سمت شهید آباد و همچنین دیدار با دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول انجام خواهد شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی اعم از پیاده روی و دو میدانی فوتسال والیبال و تفتگ بادی، همچنین جشنواره بومی محلی عشایری در ۱۶ بهمن در منطقه سردشت، همایش سران طوایف و عشایر معتمدین در ۲۰بهمن، شب شعر در ۱۷ بهمن و نیز در ۱۵ بهمن غبار روبی و عطرافشانی و دیدار با خانواده شهداء انجام خواهد شد.

محتشمی راد ادامه داد: راه اندازی ایستگاه های صلواتی، برگزاری نمایشگاه در سالن کوثر، همچنین با همکاری بهزیستی برپایی جشنواره غذا در پارک دولت و نیز اجرای نماز وحدت در آستانه سبزقبا(ع) اجرا و تعدادی پروژه محرومیت زدایی و عمرانی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول تصریح کرد: راه اندازی غرفه کودک در روز راهپیمایی، برگزاری یادوراه شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، مسابقه نقاشی کودک در ۱۶بهمن در پارک خانواده و برگزاری جشن انقلاب در مساجد نجفیه و جمشیدآباد توسط پایگاه های بسیج و نیز دانشکده سما توسط بسیج ادارات و نیز جشنی در پارک رعنا برگزار خواهد شد.

IMG_4180

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *