خانه / اخبار / اخبار دزفول / شهید علیرضا حاجیوند سومین شهید مدافع حرم دزفول

شهید علیرضا حاجیوند سومین شهید مدافع حرم دزفول

به گزارش دزمهراب فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب در خصوص شهادت سومین شهید مدافع حرم دزفول گفت: سومین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول شهید “علیرضا حاجیوند غیاثی” تقدیم به انقلاب، نظام و دفاع از حرم آل الله شد.
سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد افزود: همان گونه که سایر شهدای بزرگوار ما با آگاهی و اختیار راه خود را انتخاب کردند این شهید نیز آگاهانه و با اختیار و با عشق و ارادتی که نسبت به اهل بیت و بانو حضرت زینب(س) داشت مسیر و راه خود را انتخاب و در این راه نیز جان خود رانثار کرد.
وی با بیان آرزوی مغفرت و آمرزش از این شهید بزرگوار و توانایی ادامه راهشان به شایستگی تصریح کرد: طی جلسه ای که امشب برگزار خواهد شد، زمان استقبال، تشیع و سایر مراسمات متعاقباً اطلاع داده خواهد شد.

پیکر پاک این شهید والامقام صبح فردا وارد دزفول می شود و آیین شبی با شهید پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهید آباد دزفول برگزار می شود.
همچنین پیکر پاک این شهید والامقام روزشنبه راس ساعت ۱۴:۰۰ بر دوش مردم مومن و شهید پرور شهرستان دزفول از مرکزفرهنگی دفاع مقدس به سمت گلزار شهدای شهیدآباد این شهر تشییع و به خاک سپرده می شود.
آیین بزرگداشت علیرضا حاجیوند قیاسی عصر شنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مسجد غدیردزفول واقع درخیابان امام خمینی (ره) شمالی خیابان رضوان برگزار می شود.
شهید علیرضاحاجیوندقیاسی متولد ۱۳۶۴ عضوشورای بسیج ادارات دزفول بعنوان داوطلب بسیجی به سوریه اعزام شده بود روزگذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

photo416802700809840630

وصیت نامه شهید علیرضا حاجیوند قیاسی:

photo416802700809840628photo416802700809840629

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *