خانه / اخبار / اخبار دزفول / از دستگیری یک مجرم سابق دار تا گشتهای قایقی ناجا

از دستگیری یک مجرم سابق دار تا گشتهای قایقی ناجا

سرهنگ الهامی فرمانده نیروی انتظامی شامگاه  گفت: با تلاش نیروهای پلیس یکی از ارازل و اوباش منطقه طالقانی و مدرس که مدتها متواری بود با تلاش پرسنل ناجا با اقدامات امنیتی و پلیسی بعد از مدتها امروز دستگیر شد و پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی گفت: قبلا نیز بارها گفته ایم که ناجا ذره ایی با مخلان امنیت تعامل نمی کند و مردم مطمئن باشند که فرار از چنگال قانون بر ای اراذل و اوباش و برهم زندگان امنیت دزفول کاری محال خواهد بود.

سرهنگ الهامی در ادامه گفت: طرح امنیت اخلاقی با قوت خود باقی است و با جدیت اجرا می کنیم و گشتهای منظم در تفرجگاهها خواهیم داشت.
ایشان از همشهریان و هم استانی ها خواست که با نیروی انتظامی نهایت همکاری کنند و افزود: ناجا در کنار مردم است و حضورمان در پارکها و اماکن عمومی به درخواست خود مردم و علمای شهر بوده و برخی از فضاسازی اهتمام نیروی انتظامی نمی کاهد

فرمانده نیروی انتظامی دزفول در ادامه گفت: طرح سامان دهی قایق های موتوری اجرا شده است و نیز از امروز ۷ مرداد گشتهای انتظامی ناجا با قایق ،از چال کندی تا پل قدیم را آغاز کردیم و این گشتها و حضور بیشتر ناجا در اماکن تفریحی به منظور ایجاد امنیت برای همشهریان و تذکر و ممانعت از حضور افرادی است که خواسته و یا ناخواسته عرف جامعه دزفول را زیرپا می گذارند.
اینها جز وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و امید داریم دستگاههای دیگر نیز به وظایف خود در خصوص مقابل با تهاجم فرهنگی و معضلات فرهنگی عمل نمایند.

نکته مهم :در خصوص نیروی انتظامی دزفول بعد از حضور سرهنگ الهامی ،این نیرو چابک تر و پرجنب و جوش تر شده است و قدرت تعامل الهامی نسبت به دیگر فرماندهان با مردم بسیار بالاتر عنوان می شود و در اکثر ماموریت خود ایشان شخصا حاضر و مدیریت می کنند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *