خانه / اخبار / اخبار دزفول / برپایی دو نمایشگاه و هفته دفاع مقدس دردزفول+عکس

برپایی دو نمایشگاه و هفته دفاع مقدس دردزفول+عکس

به گزارش دزمهراب به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه “مدافعین وطن، مدافعین حرم” به همت حوزه های مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا و مالک اشتر وشهرداری دزفول  در پارک دولت برپا شده است.

فرمانده حوزه مالک اشتر(ع) در این رابطه به خبرنگار دزمهراب گفت: این نمایشگاه با تلاش سه ماهه ی بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج حوزه حمزه سیدالشهدا و مالک اشتر در جهت تجهبز آن برای هفته دفاع مقدس آماده گردیده است.

هادی صفر بنا افزود: نمایشگاه بزرگ “مدافعین وطن، مدافعین حرم” در سه قالب میدان موانع، غرفه هایی از جمله صلاح شناسی، ادوات جنگی تیپ ۲۹۲ زرهی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، پژوهشی و سایر غرفه ها و همچنین نمایش میدانی و رزمی همراه با انفجارات که در دو شب آخر هفته دفاع مقدس برگزار میشود، طراحی شده است.

وی اشاره ایی به مسابقه میدان موانع که هرشب ساعت ۱۰ در این نمایشگاه برگزار میشود داشت و اظهار کرد: ما در این مسابقه دومقوله ی ایجاد روحیه و توان رزمی نیروی بسیج را در نظر داشتیه ایم ضمن اینکه برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در راستای بالا بردن معلومات سوالاتی را پیرامون عملیات شناسی دفاع مقدس و نیز شهدای دزفول طراحی نموده ایم.

این نمایشگاه در شب های هفته دفاع مقدس بعد از اذان مغرب و عشاء در ضلع شمالی پارک دولت برگزار میشود.

همچنین نمایشگاه “یاد لاله ها” نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارک رسالت دزفول به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد مسلم بن عوسجه(ع) برپا گردیده است.

در این نمایشگاه، صحنه سازی های میدانی از جمله ماکت نقشه عملیات کربلای ۵، رزمنده بی سیم چی، سنگر فرماندهی، معراج شهدا، مقاومت دزفول، حرم حضرت زینب(س) و مدافعان حرم و غرفه های فرهنگی، ورزشی قرار داده شده است.

این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس در پارک رسالت واقع در بلوار پیام آوران، بعد از میدان حضرت رقیه(س) میزبان مردم ولایت مدار شهرستان دزفول خواهد بود.

تصاویر نمایشگاه “مدافعین وطن، مدافعین حرم”

img_4866img_4867img_4871img_4873img_4876img_4890img_4894img_4900img_4916img_4919img_4931img_4940img_4942

تصاویر نمایشگاه “یاد لاله ها”

img_4766img_4715img_4725img_4730img_4735img_4741img_4751img_4770

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *