خانه / شهدای مسجد / 4- شهيد هادي احمد باراني / وصیتنامه شهید هادی احمد بارانی

وصیتنامه شهید هادی احمد بارانی

برادران و خواهرانم از شما می خواهم که خود و فرزندانتان، تا آنـجا که می توانید با قـرآن انس بگیرید و بهترین الگو و راهنما برای هـر شخص همین قـرآن است. بـرادرانم از شما می خواهم تا در سازندگیِ فـکر، دختر و پسر خواهرانم کـوشش کـنید و آنها را از کوچکی به قوانین قرآن و مطالعه آشنا سازید.

 

درود بر رهبر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی، درود به روح پاک شهیدان صدر اسلام و شهدای ایران.
سلام بر تو ای پدر و مادرم، سلام بر شما برادرهایم و سلام بر شما ای خواهرانم. پدر و مادر گرامی امیدوارم از تمامی رنجها و زحمتهایی که به شما داده ام و تمامی ناراحتیهایی که برای شما در دوران گذشته باعث شده بودم مرا [ببخشد] بیامرزید . پدر و مادرم امیدوارم که شهادت من برای شما در راه خدا و اسلام و آزادی، سعادتمند و با افتخار باشد که خـداوند صبـر و استـقامت به شما عنایت فرماید. پدر و مادرم یک امر به شما می کنم در هنگام شهیدشدن من هیچگاه مانع برادران وخواهرانم در شرکت در برنامه های اسلامی و جهاد مقدس اسلامی نشوید و بگذارید که در این راه شرکت کنند. مخصوصاً مهدی، محمد، عباس و امین که مانع شدن و جلوگیری کردن از این کارها از طرف هر کس که باشد هرگز آنها را نخواهم بخشید و من در دنبال نوشته هایم صریحاً به تمامی خانواده ها و دوستان و آشنایان می گویم که اگر حرف و عمل کسی باعث شکست این انقلاب شود او را هرگز نخواهم بخشید و پیش خدا از او شکایت خواهم کرد .
مهدی جان و محمد جان، مکرر به خانه خواهرانم سر بزنید و آنها را به حقایق آگاهشان سازید و به آنها بفهمانید که برای چه به جهاد رفته ام و آنها را با تمام توطئه هایی که بر علیه انقلاب در سطح جهانی و در سطح کشور است آگاهشان سازید و به آنها بگویید که اگر اسلام و آزادی را که نعمت الهی است از کشور ما بگیرند به هیچ چیز و هیچکس رحم نخواهند کرد و اسلام تا قرنها بعد زنده نخواهد شد. برادران و خواهرانم از شما می خواهم که خود و فرزندانتان، تا آنـجا که می توانید با قـرآن انس بگیرید و بهترین الگو و راهنما برای هـر شخص همین قـرآن است. بـرادرانم از شما می خواهم تا در سازندگیِ فـکر، دختر و پسر خواهرانم کـوشش کـنید و آنها را از کوچکی به قوانین قرآن و مطالعه آشنا سازید. از شما تقاضا دارم که تا آخرین نفس از پشتیانی این بزرگ مرد اسلام ، این نعمت بزرگ الهی و نائب امام زمان (عج) امام خمینی دست بر ندارید و با تمام امکان پشتیبانی خود را از او اعلام دارید و نه تنها از امام بلکه تمام روحانیونی که در خط امام هستند. برای تمامی برادرانم و خواهرانم امید پیروزی حق بر باطل و حسینیان بر یزیدیان را امیدوارم و امیدوارم که مرا بیامرزید. 
به امید شهادت عاشقان راه حسین (ع)
والسلام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *