خانه / شهدای مسجد / 2-شهيد مسعود آريانپور / وصیتنامه شهید مسعود آریانپور

وصیتنامه شهید مسعود آریانپور

ای جندالله، ای حزب الله پا جای پای امام بگذاریدواز امامان پیشی نگیرید که گمراه میشوید واز آنان عقب نمانیدکه هلاک می شوید .امام را امام را امام ،روحانیت پیرو خط امام را هرگز جدا نشوید،که عصاره اسلامند.این نصرت منتی است از خداوند رحیم که بر اسلامیان گذاشته ،مغرور نشوید وبه عیش وعشرت نپردازید.سست نشوید ،برخیزید خلف وعده نکنید.که گفتید :تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد.

 

 

 

رب اشرح لی صدری و یسرلی امری واحلل عقده من لسانی یفقهوا قولی .

 

و لنبلونکم بشیء من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات فبشر الصابرین .

هنگامی که حجابها بین ما به دانش محو شود و خود را در جوار حضرت حق ببینیم .

الانیکه شما این نوشته را می خوانید، شاید بر این مصیبت اشک ریزید و ناله و بی تابی کنید. نصیحت قرآن و کلام ربوبیو اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون را گوشواره گوشتان کنید و البته بر من سعادت دنیا و عقبی است. ای اهل ایمان زمین، اگر از جانب من بر شما ظلم یا غیبتی، تهمت یا افترایی در مال و جان و آبروی شما روا شده اگر قابل مطالبه است از ولی مطالبه و اگر نه عفو کنید که در عفو لذتی است که در انتقام نیست .

ای مجاهدینی که حال، جهاد اکبر بر شما فرض شده ، بعد از تشییع جنازه ام دو چوب در کنار قبرم[قرار دهید] و چهل مؤمن شهادت دهند که بار خدایا ما از این بنده چیزی جز نیکی ندیده ایم، تا بدین وسیله خداوند بر ما منت گذاشته فشار قبر و آتشی را که شعله هایش از خشم و سخط و انتقام قهار جبار است از ما دفع کند .

ای جندالله و ای حزب الله؛ پا جای پای امام بگذارید، از امام پیشی نگیرید که گمراه می شوید و از آنان عقب نمانید که هلاک می شوید. از امام و روحانیت پیرو خط امام  لحظه ای جدا نشوید که عصاره اسلامند. این نصرت منتی است از خداوند رحیم که بر اسلامیان گذاشته، مغرور نشوید و به عیش و عشرت نپردازید، سست نشوید، برخیزید، خلف وعده نکنید، که گفتید: تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد. ای بر پا کـنندگان قصاص، خـونبهای من خـداست ، قاتل من نه افسر، سرباز یـا حـتی صدام است، بلکه قاتل من امریکا، صهیونیسم ومستکبرانند. والدین عـزیز و گرامیم که برای بارور کردنم رنج و تعب و سختی بسیار بر خود هموار کردید، مادرم: ۹ ماه بـا خودت حملم کردی، ۲ سال شیر نوشاندیم و بعد چه مواظبتها از من کردی که خداوند جزای خیر و پاداش نیکو عطایت فرماید. پدر گرامیم بعد از خدا تو ما را ایمن کردی، پوشانیدی و خورانیدی، شـرمنده ام از این که عذر بخواهم ، به خاطر رنجهای مضاعف و تصدیع هائی که ازشما کرده ام، اگر نگاه تندی یا حتی گستاخانه تری که رویم نمی شود بیان کنم [نموده ام] مرا عفو کنید ، در سوگم زیاد متأثر نشوید که من امانت الهی بودم و حال تحویل گرفته شده و آزمایش است، پس صبر جمیل اختیار کنید تا اجر مضاعف نصیبتان گردد و با گریه زیاد روحم را آزرده نسازید، با بچه ها مهربان باشید و تربیت اسلامی کنید و از لغو و بیـهودگی بپـرهیـزید، ۱۲ روز، روزه بدهکارم بجای آرید و نماز و قرآن برایم بخوانید. از داداشـی و آبـجی مـی خواهم با فرزندانشان مهربان باشند و صبورانه آنان را به اخلاق الله سوق دهند . عبادات و فرایض دینی و واجبات را به بهترین صورت و با روح به جای آرید ، نماز را به جماعت و به وقت بخوانید که بسیار فضیلت دارد .

برادرانم، بچه ها باید شما را الگو بدانند. خواهران خوبم همگی دعا و قرآن و نهج البلاغه و صحیفه ازیادتان نرود و قلبتان را صیقل دهید به انوار الهی. به بزرگترها احترام و به کوچکترها مهربانی کنید. ولایت فقیه را سخت پشتیبان باشید، در کارهای منزل مادر را کمک کنید و با الفاظ نیکو از همدیگر دلجویی کنید، از نگاههای غضب آلوده نسبت به والدین و بزرگترها بپرهیزید، از نگاه حرام به خدا پناه ببرید، در دعای کمیل و توسل و نماز جمعه و تظاهرات جمهوری اسلامی شرکت فعالانه داشته باشید آنچنان باشید که اگر امام زمان (عج) نظری به شما بیفکند سخت به وجد آید. درسهایتان را بخوانید تا مملکت به استقلال و خود کفایی برسد. شما باید پیام شهید را برسانید، که شهید حی و حاضر و ناظر و شمع محفل بشریت است. مطالعه کنید، حجابتان را داشته باشید که دشمن بیشتر از چادرهای شما میترسد تا از خون سرخ برادرتان، مسجدها را پر کنید که مسجد سنگراست. الـهام و امـیر را نـماز حـتما" یاد دهـید و با هم بـخوانید، در انـجام واجبات و ترک محرمات کمال سعی را بکنید و حتی مستحبات را انجام و از مکروهات بپرهیزید .و در خاتمه:

کونوا للظالم خصما" و للمظلوم عونا [ برای ستمکار دشمن و برای مظلومان یاور باشید]

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

به امید ظهور حضرت قائم ((عج)){jcomments on}

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *