خانه / شهدای مسجد / 8-شهيد عبدالمجيد انجام / وصیتنامه شهید عبدالمجید انجام

وصیتنامه شهید عبدالمجید انجام

از برادران مسجد صاحب الزمان می خواهم که جلسه را ترک نکنند و این جلسات قرآن را محکم بگیرند زیرا ما به قرآن و این جلسات نیاز داریم و باید قرآن را سر لوحه زندگی قرار دهیم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند کسانی را که در راه او جهاد میکنند و مال و جانشان را در راه خدا می دهند بسیار دوست می دارد. با درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق ایشان از خداوند متعال و با سلام بر پدر و مادر گرامیم می خواستم که بدون وصیت یکدفعه شهید نشده باشم و وصیتم را کرده باشم وصیت من به شما و ملت قهرمان بخصوص امت شهید پرور دزفول و
خانواده ام این است که راهم را تا آخرین قدم ادامه دهید و بدانید که من تا آخرین قطره خون از دینم و میهنم پاسداری میکنم و نمی گذارم که ذره ای لطمه به دین و ایمان و ملتم آسیب برسد و از شما تقاضا دارم که برایم دعا کنید و مرا ببخشید و بدانید که من این راه را با کمال آگاهی و هوشیاری انتخاب کرده ام. اگر شهید شدم وصیت من به شما این است که زیاد ناراحت نشوید و صبر داشته باشید زیرا که خدا با صابران است و تقوی و اخلاص را پیشه راهتان سازید که خداوند ما را در کارها به تقوی و اخلاص دعوت می کند و خدای نکرده حرف لغوی از زبانتان در نیاید که لطمه به دین و یا به دیگران زده باشید. و همیشه در یاد خدا باشید و یک سخن دیگر با پدر و مادران که بچه هایتان را از رفتن به جبهه منع نکنید که فردای قیامت باید جوابگوی امام حسین (ع) و جوابگوی شهیدان باشید . پدران و مادران مگر بچه های شما از علی اکبر حسین و قاسم عزیزترند که مادرشان لباس رزم بر تنشان کرد و روانه میدان شدند و آنان رفته اند کاری حسینی کرده اند و پدر و مادران،شما باید کاری زینبی کنید و گرنه یزیدی هستید.

و من اللّه توفیق

امام را دعا کنید و نصرت و پیروزی اسلام و رزمندگان اسلام از خدا طلب کنید.

۱۳۶۳/۱۲/۱۹


الحمد الله الذی هدینا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدینا الله

سپاس خدای را که در طریق حق هدایتمان نمود و اگر او هدایتمان نمی کرد، ما خود راه را نمی یافتیم.

با نام خدا و با سلام به دوستان و آشنایان و قبل از همه بر پدر و مادر و خواهر و برادرانم. امیدوارم که در زندگی همیشه موفق و پیروز باشید ان شاءالله . پدر و مادر عزیزم وصیتم به شما این است که اگر شما را ناراحت کردم مرا ببخشید و بدانید که من شما را از صمیم قلب دوست داشته و به شما میگویم که به خاطر خدا صبر کنید و بدانید که این راه را آگاهانه انتخاب کردم . برادران و دوستان عزیز فقط این را به شما میگویم که خدا را فراموش نکنید و در هر کاری و هر مشکلی یا گشایشی بیاد خدا باشید و بدانید که عامل موفقیت عمل به احکام اسلام و بیاد خدا بودن است. دنیا گذر گاهی است که جای درنگ نیست همه باید برویم و رجعت کنیم ، پس چه خوش است عاشقانه زیستن و عاشقانه مردن ، چه خوش است با بدنی خونین بسوی معبود شتافتن، که شهادت جز نصیب بندگان خالص خدا نمی شود. بیایید واقعاً قدمی به سوی خدا برداشته و خالصانه بخاطر خدا کار کنید.

دیگر عرضی ندارم بجز سلامتی و توفیق عبادت (خالصانه) برای خدا را برای شما خواستارم. امیدوارم که خداوند مرا ببخشد و عبادات مرا قبول کند انشاء الله. از خدا می خواهم که نیّاتم همیشه خالص بماند.

۱۸ روز روزه دارم از بـرادران می خـواهم که چنـانچه مـی شـود آنـها را بـجای آورند. از دوستان و آشنایان می خواهم که اگر ناراحتی از من دیده اند مرا ببخشند.۳۰ تومان پول باید به فقرا بدهم به نیت صاحبشان بدهید. ۱۷۵ تومان بدهکار مادر محمدرضا و ۲۵۰ تومان به خود محمد رضا زرگر زاده باید بدهم و بقیه پولهایم را از وی که مدتی پیش او کار کرده ام، منهای مقداری که به خود و مادرش طلب دارد. ضمناُ سیصد تومان هم باید به خواهرم بدهم به ایشان بدهید.

از برادران مسجد صاحب الزمان می خواهم که جلسه را ترک نکنند و این جلسات قرآن را محکم بگیرند زیرا ما به قرآن و این جلسات نیاز داریم و باید قرآن را سر لوحه زندگی قرار دهیم.

ضمناً یک رساله نوین و یک رساله معمولی که پیشم بودند مال مسجد امام حسین هستند به بچه های مسجد بدهید و مقداری کتاب هم هست مال یکی از بچه های مسجد هستند به بچه های مسجد بدهید.

 

خداحافظ

والسلام

شلمچه ۲۱/۱۱/۱۳۶۵

مجید انجام

همچنین ببینید

زندگینامه شهید عبدالمجید انجام

بسم رب الشهداء و الصدیقین   نام پدر : محبّ     محل شهادت :‍ جبهه شلمچه     …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *