خانه / شهدای مسجد / 13-شهيد عليرضا حاتمي نسب / وصیتنامه شهید علیرضا حاتمی نسب

وصیتنامه شهید علیرضا حاتمی نسب

دنیا وسوسه انگیز است سعی کنید شما را در خود نبلعد به هر چیزی که علاقه دارید علاقه داشته باشید ولی دلبند آن نباشید که همین دل بستن به دنیا انسان را جهنمی کرده است بر خدا توکل کنید، ایمان خود را بالا ببرید، تقوی را پیشه کنید، و صبور و مقاوم باشید.
(( امام را یاری کنید و جلسه را پر نمایید و برای حفظ اسلام و مسلمین به جبهه روید حلالم کنید و از خدا بخواهید مرا ببخشد .))

 

 

به نام خدا

 

به درستی که آنان که در راه خدا کشته میشوند مرده نیستند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

خدمت خانواده عزیز سلام عرض می کنم حال که وقت جدایی فرا رسیده چند وصیتی بر شما دوستان و خانواده ام دارم در ابتدا باید بگویم که از همه اقوام و خانواده گرامیم می خواهم که در مرگم لباس سیاه نپوشند و آه و ناله و فغان نکنند که من به دیدار خدا رفتم و به آرزوی خود رسیدم که آرزویی جز شهادت در راه خدا نداشتم برادران و خواهرانم دنیا وسوسه انگیز است سعی کنید شما را در خود نبلعد به هر چیزی که علاقه دارید علاقه داشته باشید ولی دلبند آن نباشید که همین دل بستن به دنیا انسان را جهنمی کرده است بر خدا توکل کنید، ایمان خود را بالا ببرید، تقوی را پیشه کنید، و صبور و مقاوم باشید. امیدوارم که خدا مرا بیامرزد که بنده ای گنهکارم توشه ای ندارم و اگر شما مرا نیامرزید چگونه سفر آغاز کنم از شما می خواهم که مرا حلال کنید.

ای پدر و ای مادرم امیدوارم که در عزایم لباس سیاه نپوشید و ناله و فغان نکنید که من فقط برای رضای خدا و برای یاری حق به جبهه میروم دوست دارم همواره صبور و مقاوم باشید و پیرو امام باشید حال ای برادران خوب و خواهران مهربان برای شما سعادت و سر افرازی را خواستارم .

امیدوارم مرا حلال کنید.

اینک با شما ای برادران جلسه مسجد صاحب الزمان سخنی کوتاه دارم.

(( امام را یاری کنید و جلسه را پر نمایید و برای حفظ اسلام و مسلمین به جبهه روید حلالم کنید و از خدا بخواهید مرا ببخشد .))

 

به       دیدار       خدا       می روم        برادر

برای    حضرت   حق   می روم    برادر

سلاحم    بر     زمین     است     ای      برادر

به  پا خیز  که  هنگامه  فتح  است   برادر

به جایگاه امیر و مسعود و علی می روم برادر

به جایگاه مشتاقان حسین می روم برادر

 

علیرضا حاتمی نسب ۱۴/۵/۱۳۶۵

امضاء

دیدار تا قیامت


ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .        ( آل عمران / ۱۶۹)

سلام بر خانواده عزیز و مسلمان و گرامی و پیرو خط امامم. آری باید رفت، باید اسلام را یاری کرد حال که اسلام با خونهای جوانان مؤمن استوار می گردد. بله باید توشه آخرت را فراهم کرد گرچه توشه ای برای آخرت نداریم، لکن در انتظار رحمت خداوند متعال هستیم تا این بنده گناهکار و خاسر را عفو کند و مرا به دیار باقی به سلامت رساند.

اکنون که جنگ در مرحله حساس خود رسیده است بر هر فرد مسلمان واجب است که به جبهه بیاید و اسلام را یاری کند. گرچه ما که به این افتخار بزرگ آمدن به جبهه نایل شده ایم لیکن باز هم منتظر بخشش خداییم . خدایا ، بار الها گناهان مرا ببخش و به خانواده من صبر عطا کن .

پدر و مادر گرامیم در مصیبت من صبور باشید و بر خدا توکل کنید و هرگز در مرگم گریه نکنید زیرا دشمن خوشحال می شود تنها بر خدا توکل کنید که او بهترین متوکلین است . مرا حلال کنید ، از شما عاجزانه طلب آمرزش از کارهای ناپسند خود را دارم . از خواهران و برادران گرامیم طلب بخشش دارم که اگر خدای ناکرده از من گله ای در دل دارید بنده گناهکاری مانند من را ببخشید و برایم دعا کنید و پیرو خط امام باشید و در مصیبت صبور باشید که خدا صابران را دوست دارد . از تمامی آشنایان که نتوانستم در دقایق آخر با ایشان دیدار کنم پوزش می خواهم و از ایشان طلب آمرزش دارم و در این فرصت سخنی نیز با برادران جلسه مسجد صاحب الزمان (عج) دارم؛ من مدتی با شما بودم و در این مدت با شما برخوردهایی داشته ام از شما عاجزانه می خواهم که مرا ببخشید و حلالم کنید و اگر هر کدامتان حقی بر گردنم دارد طلب بخشش می کنم و از شما می خواهم که برایم دعا کنید و جلسه را بیشتر از گذشته پرکنید و پیرو خط امام باشید و در آخر نامه ام از راه دور از تمامی برادران و خواهران طلب حلالیت دارم و از شما می خواهم که برایم دعا کنید.

 والسلام     

علیرضا حاتمی نسب

یکشنبه ۳۰/۹/۱۳۶۵  ساعت ۵:۴۵ عصر

امضاء

دیدار تا قیامت                               

خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *