خانه / شهدای مسجد / 16-شهيد علي محمد خروسي نژاد / وصیتنامه شهید علیمحمد خروسی نژاد

وصیتنامه شهید علیمحمد خروسی نژاد

بسمه تعالی

وصیتنامه شهید علیمحمد خروسی نژاد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و اخری تحبونها نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین.    (سوره صف آیه ۱۴ )

و باز تجارتی دیگر که آنرا هم دوست دارید نـصرت و یاری خدا وفتح نزدیک(سپاه اسلام)وبشارت رحمت با اهل ایمان است.

باعرض سلام و سلامتی امام امت ما، و با عرض سلام و سلامتی کامل بر مستضعفین و با عرض سلام به اسیران عزیز و با عرض سلام به شهدای انقلاب اسلامی ایران.

باعرض سلام به محضر مبارک خانواده عالی مقام و عزیزم

 السلام علیکم و رحمه الله؛

 پدر و مادر عزیزم؛ دیگر آخرین صحبتها را به شما می زنم اولین حرف من این است نماز را به پا دارید که در قرآن شریف آمده است آیه این است :

 اتل ما اوحی الیک من الکتاب و اقم الصلوه ان الصلوه ، تنهی عن الفحشاء و المنکر و لذکرالله اکبر والله یعلم ما تصنعون (سوره عنکبوت آیه ۴۵ )

 آنچه را که از کتاب آسمانی قرآن بر خلق تلاوت کن و نماز را ( که عبادت بزرگ خدا است ) بجای آر که همانا نماز است که اهل نماز را از هر کار زشت و منکر باز میدارد و همانا ذکر خدا بزرگتر (و برتر از اندیشه خلق ) است و خدا بهر چه کنید آگاه هست . نماز اول وقت و بعد به مردم بگوئید بپا خیزید به سوی اسلام اباعبدالله الحسین(ع) و هرکس که پیرو او و امام امت نباشد نماز و روزه او در نزد خداوند قبول نیست. برای اینکه این آخرین جنگ اسلام و کفر است و سرنوشت ساز دین خداست . از تمام مردم خواستارم که دست وحدت با هم بدهیم و زودتر انشاءالله پیروز و سرافراز باشیم در نزد امام زمان عجل الله تعالی، بعد از پدر و مادر عزیزم انتظاری که دارم اینست که اگر من شهید شدم سر و صدا نکنید به امام امت ، چون من هدفی که داشتم برای اسلام بوده است. امام ، امت را نجات داد از فساد، ما را آگاه کرد، ما را از خواب غفلت بیدار کرد.

 مادرم نماز را بپادار و هر کس به امام حرفی بزند به جای من جواب او را بدهید. در ضمن اول از خانواده خودم شروع می کنم. مادر و پدر و خواهر و برادرم و عموها و خاله ها و همسایگان و دوستان و دیگر افراد مردم مسلمان بدانید هر کس با امام امت نباشد و حرفی به او بزند و یا اختلاف به بار بیاورد و یا شایعه کند بر ضد این اسلام بر سر قبر من نیاید هر کس می خواهد باشد و از آن افرادی که نماز نمی خوانند بر سر قبر من نیایند. و در ضمن از این جوانها می خواهم به مسجد ها بروند و جلسه ها را پر کنند وقتی خود را ساختند به جبهه بروند من اول کمال تشکر را دارم از مسـجد صـاحـب الـزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و از برادرانی که زحمت می کشند تا این جلسه و نماز جماعت بر پا می شود .

برادرانعزیز جلسه مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، من از شما انتظار دارم هر شب جلسه بروید چون جلسه است که ما را رشد و آگاهی می دهد و ایمان قوی به ما می دهد و نماز اول وقت را فراموش نکنید و همیشه هم با وضو باشید و در روز قرآن را فراموش نکنید. به امید پیروزی رزمندگان اسلام .

پیام، پیام به ملت مسلمان ایران، مردم هر چند ما در راه خدا شهید می شویم اینجاست که ما پیروز شدیم نا امید نباشید.

برادرحقیرتان  علیمحمد خروسی نژاد در تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۶۵

انشاءاللهکسی از من ناراحت نباشد و در ضمن اگر کسی را ناراحت کردم ما را ببخشد اگر کسی را باید چیزی بدهم از خانواده خودم می خواهم به او بدهند.

همچنین ببینید

مصاحبه با برادر حسن مشیری- همرزم شهید

  بسم الله الرحمن الرحیم   مرحوم شهید خروسی نژاد یکی از برادرانی بود که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *