خانه / شهدای مسجد / 17-شهيد محسن خلف پور / وصیتنامه شهید محسن خلف پور

وصیتنامه شهید محسن خلف پور

بسمه تعالی

وصیتنامه برادرشهید محسن خلف پور

 

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

دنیا سرای گذشتن است نه سـرای مـاندن و مـردم در آن دو دسـته اند: دسـته ای که در آن که خـود را به خـواهشهای نـفس می فروشند و خود را به وسیله آن هلاک می گردانند و دسته ای دیگر خود را به اطاعت و بندگی زینت می دهند. پس خود را از عذاب رستاخیز رها می کنند. ((  امام علی  ))

قبل از هر چیز به عنوان یک مسلمان به وحدانیت خدا و فرستادگان بر حقش از آدم تا خاتم و ائمه هدی و عالم غیب و روز جزاء اعتراف می کنم و از خداوند می خواهم که به عنوان یک مسلمان مرا بپذیرد . 

چند کلمه ای با مادرم صحبت دارم ، آن مادری که روزها و شبها برایم زحمت کشید و پاس آن همه را نتوانستم اداء کنم . مادر عزیز و گرامی ! من از شما طلب عفو و بخشش دارم ، چون که خداوند از حق خود می تواند بگذرد ولی ازحق الناس هرگز نمی گذرد. از رفتن من ناراحت نباشید چون این راهی است که خود انتخاب کرده ام که تمامی پیامبران و ائمه رفته اند. مادر، من با خود و منصور و دیگر دوستان شهید عهد بسته ام که دنباله رو ایشان باشم، به گفته منصور تا پرچم سبز لااله الاالله را در جهان بر پا نکنیم از پای نمی نشینیم . مادر خوشحال باش که خداوند در روز قیامت شما را با خانواده های شهداء و بی بی فاطمه الزهرا (س) محشور خواهد کرد و از شما می خواهم تا زحمت کشیده برایم روزه و قدری نماز اداء کنید .

چند کلمه ای حرف با برادرانم دارم ، برادران ! از من بر شما وصیت که در مسیر روحانیت و ولایت فقیه باشید که مسیر الله است . سعی کنید که از قافله دین و ایمان عقب نمانید تا هم در دنیا و هم در آخرت سر افراز و سر بلند باشید. چند توصیه برای خواهرانم دارم، خواهران ! امـیدوارم که حجاب خود را بیشتر و بهتر حفظ کنید که به گفته امام بزرگوارمان حجاب سنگر زن است و توصیه دیگر اینکه آموزش قرآن را خوب فرا گیرید که (( الا بذکر الله تطمئن القلوب )) و دیگر توصیه این است که بچه های خود را طوری تربیت کنیدکه درراه اسلام و ایمان کوشا باشند .

ازبرادران و دوستان جلسه قرائت قرآن تقاضا دارم که هیچ گاه سنگر قرآن را ترک نکنید و همواره فعال و کوشا باشید و در راه پیشبرد استعدادهای خویش باشید وهمچنین از همه شما دوستان می خواهم برایم طلب آمرزش کنید . در پایان مقداری پول دارم که به مادرم هدیه می کنم تا ان شاءالله به سفر حج مشرف شود .

و السلام  20/12/1363

 محسن خلف پور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *